غفور: انگیزه و انرژی زیادی دارم/ مدت زیادی برای گرفتن ویزا معطل شدم +عکس

کدخبر: 2274984

ملی پوش ایرانی تیم والیبال مونزای ایتالیا گفت: بی صبرانه منتظر تمرین و بازی با هم تیمی‌های خود و کسب نتایج خوب با تیم مونزا هستم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر غفور، قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که هفته نخست سری A ایتالیا و بازی برای تیم «ورو والی مونزا» را از دست داده بود، صبح روز گذشته از طریق فرودگاه «میلان مالپنسا» وارد ایتالیا شد تا برای بازی تیم جدیدش آماده شود.

غفور در روز نخست از امکانات باشگاه و «کندی آره نا» سالن اختصاصی تیم مونزا دیدن کرد و نخستین جلسه تمرین مشترک با هم تیمی هایش را امروز برگزار می کند. بازیکن شماره 10 تیم مونزا در نخستین بازی خود در سری A، روز یکشنبه آینده به ناپل می رود تا با تیم «تاپ والی لاتینا» روبرو شود.

امیر غفور در نخستین مصاحبه اش گفت: همه چیز در روز نخست عالی بود. همه افرادی که با آنها برخورد داشتم، مهربان بودند. من بازی نخست تیم مونزا را به صورت زنده دیدم. امکان این بود که بازی مقابل ورونا به ست پنجم کشیده شود ولی 3 بر یک باختیم.

او ادامه داد: انگیزه و انرژی زیادی دارم و آماده هستم تا نخستین بازی خود در لیگ ایتالیا را تجربه کنم. متاسفانه مدت زیادی برای گرفتن ویزا معطل شدم ولی حالا اینجا هستم. بی صبرانه منتظر تمرین و بازی با هم تیمی های خود و کسب نتایج خوب با تیم مونزا هستم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: