اسماعیل عبادی: بعد از انتخابی درباره ماندن در تیم ملی تصمیم می‌گیرم

کدخبر: 2274999

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون گفت: بعد از انتخابی تیم ملی که هفته آینده برگزار می‌شود، تصمیم نهایی خود را برای ماندن در تیم ملی خواهم گرفت.

اسماعیل عبادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: بعد از بازیهای آسیایی جاکارتا به دلیل این که عملکرد موفقی نداشتم و نتایجم راضی‌کننده نبود، تصمیم گرفتم تا مدتی استراحت کنم و به کارهای شخصی و خانواده‌ام برسم تا سپس تصمیم نهایی خود را برای ماندن یا خداحافظی از تیم ملی بگیرم. البته در این مدت به خاطر حضور در رقابت‌های لیگ برتر از تمرینات دور نبودم و مانع افت رکوردم شدم.

وی گفت: این که الان بگویم قصد خداحافظی از تیم ملی را دارم یا نه بستگی به عملکردم در انتخابی تیم ملی دارد که هفته آینده برگزار می‌شود. باید منتظر بمانم تا ببینم عملکردم در انتخابی چگونه خواهد بود، به هر صورت هر ورزشکاری که وارد تیم ملی می‌شود باید وقت و انرژی خود را صرف تیم ملی کند تا به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کند. من اگر احساس کنم حضورم برای تیم ملی مفید است و سبب بهبود عملکرد تیم کامپوند می‌شود، بدون شک برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد و سعی می‌کنم طوری برنامه‌ریزی داشته باشم که هم به زندگی شخصی خود برسم و هم برای تیم ملی مفید واقع شوم. البته همه چیز بستگی به عملکردم در انتخابی تیم ملی دارد. بعد از انتخاب شدن و بررسی شرایط زندگی‌ام، تصمیم نهایی خود را خواهم گرفت.

عبادی در پایان اضافه کرد: هر چند مشغله کاری‌ام زیاد است، اما در عین حال سعی می‌کنم طوری برنامه‌ریزی کنم که حضورم برای تیم ملی مفید باشد. من در گذشته علیرغم انتظاری که از خود داشتم، نتایج خوبی در مسابقات آسیایی و جام جهانی کسب نکردم، اگر احساس کنم همین روند ادامه دارد دیگر برای تیم ملی تیر نخواهم زد، در غیر این صورت بعد از حضور در تیم ملی با جدیت بیشتری تمریناتم را پیگیری خواهم کرد تا در آینده به نتایج خوبی در کاپ آسیا و سپس قهرمانی جهان که سال آینده در هلند برگزار می‌شود، دست پیدا کنم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: