گورهای سبز مردمان قاره سبز در تهران / اجداد اروپائیان با موهای طلایی

کدخبر: 2275026

دیدن اجداد اروپایی‌های در عصر آهن با شکل و شمایل موهای طلایی و پوشیدن پوست حیوانات بر بدن؛ یکی از مستندات نمایشگاه سرزمین هلند در تهران است که تصاویری نیز از گورهای سبز و قدیمی قاره سبز را نیز به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پی برگزاری آثار نمایشگاه «باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس» در موزه ملی که بالغ بر 331 اثر (500 عدد از نظر تعداد) از تاریخ و هنر هلند را در بر می گیرد، آثار منحصربه فردی نیز به نمایش درآمده است که در نوع خود می تواند برای علاقه مندان به میراث فرهنگی به خصوص در مباحث تاریخی و علوم زیستی مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

نان و حلیم ری از خوراکی های معروف تهران/علت خوشمزگی میوه های «طهران قدیم»

نماز بر روی فرش ایرانی در یکی از زیباترین مساجد جهان + تصاویر

همسایگی مذهب و طبیعت در سرزمینی با نماد سلامت سیب و عسل/حسینیه هایی مشهور به چنار + تصاویر

توصیه ای جالب برای تاول نزدن پا در پیاده روی اربعین + فیلم

یکی از این اثار تصاویری از گورهای تاریخی است که مهمترین جلوه آن محیط سبز و گیاهی این گورهای قدیمی است. همچنین تصاویری از اروپائیان قدیم نیز در این نمایشگاه به نمایش درامده است که در نوع خود این بازسازی تصاویر قابل توجه است.

به گزارش تسنیم، آثار نمایشگاه «باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس» از 10 مهر افتتاح و علاقه مندان می توانند تا فروردین سال 98 از این آثار در ساختمان موزه دوران اسلامی جنب موزه ملی بازدید به عمل آورند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: