سلطانی فر: کار‌های اساسی در تعمیرات پیست اسکی دیزین انجام شده است

کدخبر: 2275100

وزیر ورزش و جوانان گفت: با کار ضربتی و حرکت جهادی کار‌های اساسی در تعمیرات پیست اسکی دیزین انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید میدانی از پیست اسکی دیزین در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اهمیت تعمیرات و بازسازی این پیست را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: مدتهاست بواسطه مشکلاتی که تجهیزات پیست دیزین داشته، برنامه ریزی کردیم که بتوانیم با توجه به فرصت کوتاهی که به بهره برداری امسال داریم، اقدامات مهم و اساسی که برای بازسازی لازم است را تا قبل از فصل بهره برداری اسکی محقق کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: پیست دیزین یکی از بزرگترین پیست های منطقه است و دارای ١٧ بالابر، ١٠ تله اسکی، ٣ تله سیژ و ٤ تله کابین است و از سال های گذشته که به بهره برداری رسیده کار بازسازی، نوسازی و تعمیرات انجام نشده بود و به همین دلیل نگرانی هایی را بوجود آورده بود؛ البته سال گذشته کار های مقدماتی در نقاط بحرانی به سرعت انجام شد هر چند که سال گذشته فصل محدودی را به دلیل کمبود بارش داشتیم.

سلطانی فر تصریح کرد: بعد از مساعد شدن هوا بلافاصله با بررسی دقیق نقاط بحرانی مشکلاتی که در دو خط کابین دره و شله وجود داشت با هماهنگی استاندارد و در یک کار ضربتی و حرکت جهادی تعمیرات و بازسازی صورت گرفت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این تعمیرات باید در سال های گذسته صورت می گرفت ولی به هر حال اقداماتی که انجام شده هم زمینه تقویت پایه دکل ها و هم تجهیزات بازسازی روی سیستم مکانیکال الکتریکال انجام شد و خوشبختانه الان می توانم بگویم خطوط اصلی تله کابین به یک درجه اطمینان و سلامتی رسیده تا با خیال راحت مردم بدون نگرانی از آن استفاده کنند.

سلطانی فر با بیان اینکه مراحل تعمیرات و بازسازی با حضور نمایندگان استاندارد استان البرز حضور داشتند اظهار داشت: انشالله با کار های اساسی که ظرف روز های آینده انجام می شود با تایید اداره کل استاندارد آن دو خط تله کابین مطمئن خواهند شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه خط چهارم به دلیل آنکه خیلی از زمان استفاده اش نمی گذرد، مشکلی ندارد اظهار داشت: در ارتباط با تله کابین قله، نقاط بحرانی آن در حد زمان و امکاناتی که داشتیم کار شده و در فرصت باقیمانده هم اقدامات دیگر انجام خواهد شد تا بتوانیم مجوز بهره برداری بگیریم.

سلطانی فر گفت: با توجه به کار هایی که صورت گرفته و اقداماتی که انجام خواهد شد، امسال انشالله یک فصل خوب بهره برداری از پیست اسکی دیزین را داشته باشیم تا همه مردم بتوانند با خیال راحت از تجهیزات این پیست استفاده کنند و انشالله سال بدون حادثه ای را هم سپری و اوقات فراغت خوبی در این مکان داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه یک سری اقدامات دیگر هم باید انجام شود که در حال حاضر مشکل خاصی ندارد، آغاز اقدامات تکمیلی را اردیبهشت سال آینده اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

اسبقیان: سرپرستان فدراسیون های مشمول قانون بازنشستگان تا قبل از ۲۴ آبان معرفی می شوند / تحت هیچ شرایطی سرپرست، نامزد ریاست فدراسیون نخواهد شد سلیمانی: عکس یوز ایرانی در سایت فدراسیون جهانی اسکواش قرار خواهد گرفت کواکبیان: مشکل تولید کنندگان لوازم ورزشی، گرانی مواد اولیه است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: