آخوندی:

ایران یک کشور پروژه‌ زده است/ بدون نیروی انسانی متخصص هزینه‌های میلیاردی بی‌ثمر می‌شود

کدخبر: 2275102

وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ ایران یک کشور پروژه زده است زیرا که بسیاری از پروژه‌ها کارایی لازم در جهت رفاه مردم را ندارد.

به گزارش خبر نگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مراسم رونمایی از 10 پروژه فرودگاهی با بیان اینکه صنعت فرودگاهی یک صنعت جهانی به شمار می رود، گفت: متاسفانه اولین تیر تحریم ها به صنعت فرودگاهی برخورد می کند و همین موضوع باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای این بخش می شود.

وی ادامه داد: اداره کردن این صنعت بسیار کار دشواری است زیرا که این صنعت از یک طرف در لبه فناوری جهان قرار دارد و از طرف دیگر همواره مورد تحریم ها قرار می گیرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تجربه مدیریتی نشان داده که ما پروژه زده هستیم افزود: کشور ایران همواره به دنبال پروژه های مختلفی می رود اما کمتر به کارایی بودن این پروژه ها توجه می کنند.

آخوندی تاکید کرد: نتیجه و کارایی نهایی در این پروژه ها باید زمینه ساز حل مشکلات مردم شود و ما همواره در این دوره تلاش کرده ایم که نتیجه تمامی پروژه های عملیاتی در بهبود صنعت کشور موثر باشد.

وی توضیح داد: صدها پروژه موجود در کشور باید زمینه ساز آسایش، رفاه و ایمنی وبهبود رضایت مردم شود.

وزیر راه و شهرسازی یادآوری کرد:یکی از مشکلاتی که وجود دارد آن است که آیا ده ها هزار پروژه ای که به مرحله عملیاتی رسیده کارایی نهایی را دارد و آیا انتظارات مردم را برآورده کرده است.

آخوندی نیروی انسانی را بزرگترین این بخش عنوان کرد و افزود: بدون نیروی انسانی اگر میلیاردها هزینه شود باز کارایی لازم را نخواهد داشت و این پروژه ها بدون ارزش می شود.

وی تاکید کرد: شرکت فرودگاه ها در راستای تربیت نسل جدید و آموزش آنها قدم های بسیار موثری برداشته و هم اکنون صد نفر از جوانان تحصیل کرده این صنعت از شهرهای مختلف به بالاترین درجات در آموزش های روز دنیا رسیده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: