جمع‌آوری ۱۰۰ میلیون دلار بودجه برای کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ ترامپ

کدخبر: 2275140

رئیس‌جمهور آمریکا از بدو ورود به کاخ‌سفید تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بودجه برای کمپین انتخاباتی خود در سال ۲۰۲۰ جمع‌آوری کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، هنوز دو سال مانده به انتخابات ریاست جمهوری۲۰۲۰ آمریکا ، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور این کشور تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بودجه برای کمپین انتخاباتی خود جمع آوری کرده است؛ اقدامی که یک مزیت مالی مثبت برای رقابت او با نامزد های حزب دموکرات محسوب می شود.

به نوشته سی ان ان، ترامپ بیش از ۱۸ میلیون دلار از طریق کمیته کمپین انتخاباتی خود در بازه زمانی ماه ژوئیه تا سپتامبر و همچنین فعالیت های مشترک خود با کمیته ملی حزب جمهوری خواه جمع آوری کرده است.

کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ تا پایان ماه گذشته میلادی فقط ۳۵.۴ میلیون دلار پول نقد جمع آوری کرده بود.

مقامات کمپین انتخاباتی ترامپ اعلام کردند: اهداکنندگان کوچک هم نقش مهمی در جمع آوری بودجه کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ داشته اند. مبالغی در حدود ۲۰۰ دلار یا کمتر حدود ۹۸ درصد این پول را در سه ماهه سوم سال شامل می شوند.

دونالد ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید به فکر تأمین بودجه برای انتخابات دوره بعد ریاست جمهوری اش بوده است. وی حتی در ماه های نخست ریاست جمهوری هم گردهمایی های انتخاباتی راه اندازی می کرد.

دونالد ترامپ تاکنون بار ها مدعی شده است در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ شکست ناپذیر خواهد بود. وی پیشتر گفته بود: مگر آنکه دموکرات ها شخصی را معرفی کنند که ما نمی شناسیم. اما در حال حاضر ما شکست ناپذیر هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: