​برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در ۵ استان کشور

کدخبر: 2275153

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های کرمان، قزوین، مازندران، خوزستان و لرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا طائبی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی حق پرستاری والدین شهدا توضیح داد: این کمیسیون در تاریخ ۱۹ و ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ با حضور معاون بهداشت و درمان استان برگزار شد که تعداد ۷۵۰ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد استان قزوین نیز در تاریخ ۱۹ مهرماه ۱۳۹۷ با حضور ۷ متخصص، ۱ دبیر و ۲ کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و تعداد ۲۱۰ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی، توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد استان مازندران توضیح داد: کمیسیون پزشکی تعیین درصد استان مازندران در تاریخ ۱۹ مهرماه ۱۳۹۷ با حضور ۸ نفر از متخصصین، یک نفر دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و تعداد ۱۹۵ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی، توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

وی ادامه داد: کمیسیون پزشکی تعیین درصد استان خوزستان در شهرستان اهواز در تاریخ ۱۹ و ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ با حضور ۷ نفر از متخصصین، یک دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و تعداد ۳۹۵ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی، توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

طائبی همچنین با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری والدین شهدا در تاریخ ۱۹ و ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ در استان لرستان خاطرنشان کرد: کمیسیون پزشکی تعیین درصد با حضور ۷ نفر از متخصصین، یک دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی، توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند، ضمناً تعداد ۴۰۱ فقره پرونده مربوط به‌حق پرستاری والدین شهدا نیز مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت. انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: