اربعین ۹۷|مرز مهران آرام است/ عبور ۱۴ تریلر حامل ۲۰۰ تن دارو از مرز

کدخبر: 2275165

مدیر امور پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه فعلاً مرز مهران آرام و تردد زائران روان است گفت: روز گذشته ۱۴ تریلر حامل ۲۰۰ تن دارو و تجهیزات از مرز مهران عبور کرد و وارد خاک عراق شد.

حامد سجادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم درباره آخرین وضعیت ارائه خدمات امدادی به زائران اربعین حسینی(ع) در مرز مهران اظهار کرد: هر چند امروز نسبت به روزهای گذشته زائران بیشتری برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) از مرز مهران عبور کردند اما مرز آرام و تردد زائران روان است.

مدیر امور پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه مشکل خاصی در مرز مهران وجود ندارد، یادآور شد: روز گذشته (شنبه) 14 تریلر حامل 200 تن دارو و تجهیزات از مرز مهران عبور کردند و وارد خاک عراق شدند.

سجادی افزود: فردا صبح نیز 17 اتوبوس آمبولانس، 35 آمبولانس و 3 دستگاه خودرو مخابرات از مرز مهران عبور و وارد خاک عراق می شوند. ضمن اینکه تمام آمبولانس ها امروز تجهیز شدند و آماده انتقال به عراق هستند.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر گفت: در مسیر تردد زائران اربعین حسینی از ایلام به مهران، 24 آمبولانس با فاصله های معین و در نقاط مختلف مستقر شده تا در صورت نیاز به زائران اربعین حسینی (ع)، خدمات لازم را ارائه کنند. ضمن اینکه 5 آمبولانس نیز در قرارگاه مرزی مهران استقرار دارند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: