فوتبال جهان| دست رد اینتر به سینه مالکوم

کدخبر: 2275186

فوتبال جهان - باشگاه اینتر درهای خود به روی بال برزیلی بارسلونا را بست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق گزارش های منتشر شده مدیر برنامه های مالکوم در تلاش است این بال برزیلی بارسلونا را برای ادامه دوران حرفه ای اش به ایتالیا ببرد، اما باشگاه اینتر درها را به روی وی بسته است. این بازیکن 21 ساله پس از اینکه در این تابستان با پشت کردن به رم به بارسلونا پیوست، تاکنون تنها 25 دقیقه برای آبی واناری ها به میدان رفته و به نظر جایی در برنامه های ارنستو والورده ندارد.

باشگاه اینتر در این تابستان هم به دنبال به خدمت گرفتن مالکوم بود، اما باشگاه رم موفق شد این بازیکن را برای پیوستن به جالوروسی متقاعد کند. در ادامه دو باشگاه رم و بوردو اعلام کردند که انتقال مالکوم به رم قطعی است و حتی قرار بود که در تست های پزشکی رم شرکت کند. در اقدامی عجیب اما مالکوم با دریافت پیشنهاد لحظه آخری از سوی بارسلونا، به باشگاه رم پشت کرد و راهی نوکمپ شد.

بر اساس گزارش دو سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو» و «کالچو نیوز 24» مدیر برنامه های مالکوم با باشگاه اینتر دوباره تماس گرفته تا احتمال انتقال وی به این تیم را بررسی کند، اما سران باشگاه اینتر بلافاصله درهای باشگاه را با سوی این بازیکن بسته اند چون متئو پولیتانو و کیتا بالده را در این پست دارند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: