رئیس دانشگاه خبر داد

اعطای وام ۱/۵ میلیونی اربعین به دانشجویان دانشگاه امام رضا(ع)

کدخبر: 2275187

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) از تسهیلات ویژه دانشگاه برای حضور دانشگاهیان در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این راستا به دانشجویان شرکت کننده در این مراسم وام ۱/۵ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، مرتضی رجوعی با اشاره به اعزام کاروان پیاده اربعین حسینی به کربلای معلی ویژه دانشجویان پسر این دانشگاه ابراز کرد: دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برای نخستین بار به منظور شرکت در اجتماع میلیونی زائران اربعین حسینی، تصمیم به اعزام دانشجویان پسر در قالب کاروانی 80 نفره به کربلای معلی گرفته است.

وی با بیان اینکه این سفر پانزدهمین کاروان اعزامی دانشجویی دانشگاه به عتبات عالیات است، بیان کرد: این سفر با اتوبوس انجام می‌شود و برای رفاه حال دانشجویان تسهیلات لازم جهت دریافت مجوز خروج از کشور و همچنین وام قرض‌الحسنه به مبلغ 1 میلیون و 500 هزار تومان به آنان اعطا می‌شود.

رجوعی تصریح کرد: این تسهیلات از محل هدیه تولیت آستان قدس رضوی که بخشی از آن به منظور سفر به عتبات عالیات اختصاص داده شده بود اعطا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، وی با بیان اینکه سفر به عتبات عالیات از اول آبان ماه آغاز می‌شود و به مدت 10 روز به طول می‌انجامد، افزود: برنامه‌های فرهنگی متنوعی با حضور مسئولان فرهنگی این دانشگاه تدارک دیده شده است و اجرای تمام برنامه‌ها بر عهده دانشجویان است.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) سخنرانی، اجرای مسابقات و کتاب‌خوانی را از جمله برنامه‌های فرهنگی در این سفر دانست و خاطرنشان کرد: سفر به شهر مقدس قم، زیارت مسجد جمکران و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی از برنامه‌هایی است که در داخل ایران برای این کاروان تدارک دیده شده است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: