محمد ناظم‌الشریعه: صانعی از نتایج تیمش ناراحت است و پس از بازگشت به ایران، با او صحبت می‌کنم

کدخبر: 2275196

محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت که پس از بازگشت علی صانعی به ایران، با او جلسه‌ای می‌گذارد و درباره آینده‌اش با این مربی صحبت خواهد کرد.

محمد ناظم الشریعه درباره اردوی هفته گذشته تیم ملی فوتسال ایران به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم. با توجه به اینکه هفته آخر لیگ برتر سپری شد و بازیکنان به استراحت رفته بودند، تلاش کردیم کارهای تاکتیکی انجام دهیم و بازیکنان به ریکاوری بپردازند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازی تدارکاتی جدیدی برای تیم ملی به جای دیدار مقابل برزیل برگزار خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: در حال پیگیری انجام دیدارهای تدارکاتی جدید با تیم های بزرگ جهان هستیم. البته نمی توانیم جایگزینی برای دیدار مقابل برزیل پیدا کنیم. اردوی بعدی تیم ملی ایران، اواخر آبان ماه خواهد بود و سپس در آذر ماه در تورنمنت چهارجانبه قزاقستان (با حضور تیم های ملی ایران، قزاقستان، آذربایجان و روسیه به میزبانی قزاقستان) شرکت می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره اینکه گفته می شود ممکن است برنامه های تدارکاتی ملی پوشان فوتسال در آینده لغو شود، تصریح کرد: در این خصوص اطلاعی ندارم. من برنامه خود را ارائه کرده ام و اجرای این برنامه بر عهده من نیست.

ناظم الشریعه درباره خداحافظی علی صانعی از حضور در کادر فنی تیم های جوانان، بانوان و ملی فوتسال خاطرنشان کرد: او اکنون به خاطر نتیجه نگرفتن تیمش ناراحت است. صانعی سرمایه مملکت ماست و زحمت زیادی برای فوتسال ایران کشیده است. پس از بازگشت او به ایران با هم صحبت می کنیم و امیدوارم همکاری ما ادامه یابد.

علی صانعی: اسفندماه سال گذشته تصمیم گرفتم که پس از المپیک جوانان استراحت کنم

وی درباره عملکرد تیم فوتسال جوانان کشورمان در بازی های المپیک جوانان و حذف در مرحله گروهی با کسب دو پیروزی و دو شکست به تسنیم گفت: باید بپذیریم تیم های برزیل و روسیه تیم های تاپ دنیا هستند. صعود تیم ایران به المپیک هم اهمیت زیادی دارد. برای این تیم زحمت زیادی کشیده شده است و بازیکنان آن آینده فوتسال کشور را تشکیل می دهند. باید به بازیکنان این تیم اهمیت زیادی بدهیم و نباید آنها را رها کنیم. صانعی و دستیاران او نیز جزو سرمایه های کشور هستند و پس از بازگشت آنها به ایران، با هم گفت وگو خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: