رحمانی فضلی: زائران قبل از مراجعه به مرز تبالات ارزى لازم را انجام دهند

کدخبر: 2275240

وزیر کشور گفت: زائران قبل از مراجعه به مرز تبالات ارزى لازم را انجام دهند.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز سه شنبه ٢٤ مهرماه در جریان بازدید از پایانه مرزى مهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز توفیق شد بازدیدی از پایانه مهران داشته باشیم؛ الحمدللّه تردد زوار روز به روز افزایش مى یابد تا در مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینى حضور یابند.

پیگیری رفع مشکلات زائران اربعین در هیئت دولت و ستاد اربعین

وی ادامه داد: تمام امکاناتى که برای زوار لازم است از امکانات و خدمات زیرساختی، خدماتی تا حمل و نقل و ترافیک پیش بینى شده و خدمات بسیار خوبی ارائه شده است.

وزیر کشور با اشاره حضور تعداد کامیون هاى حامل بار در مرز مهران گفت: در جریان این بازدید موضوع معطلی کامیون ها را شاهد بودیم که آقای استاندار تاکید کردند که روز گذشته هماهنگی با مقامات عراقی ترتیب انجام داده اند تا بار این کامیون ها به سرعت تخلیه و از مرز خارج شوند.

رحمانى فضلى تصریح کرد: تمامى مسئولین در اینجا با هم در تلاش هستند که خدمات لازم را ارائه دهند؛ از یک هفته آینده موکب های مستقر خواهند شد و کمک های مردمی شامل حال زوار، برقرار می شود.

وى تاکید کرد: امروز جلسه ستاد اربعین را در مهران خواهیم داشت تا درباره مشکلات و مسائلى که مطرح می کنند تصمیم گیری شود.

وزیر کشور درباره تبدیل ارز و نقل و انتقال پول در این پایانه هاى مرزى گفت: قرار شده نمایندگى چندین بانک و تعدادى از صرافی ها براى تبادلات ارزى فعال شوند اما توصیه ما به عزیزان زوار این است که هر نوع تبدیل ارزى را قبل از حضور در مرز انجام دهند تا در اینجا معطل نشوند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: