مرکز سنجش پزشکی منتشر کرد؛

انتشار فهرست برترین‌های دانشنامه پزشکی/اعلام رتبه نهایی دختر وزیر

کدخبر: 2275388

مرکز سنجش آموزش پزشکی فهرست برترین های آزمون دانشنامه تخصصی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی لیست ۱۰ درصد اول دانشنامه تخصصی دوره ۶۵ و لیست ۵ درصد اول دانشنامه تخصصی دوره ۶۵ را منتشر کرد.

نتایج نهایی شصت و پنجمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی در ۲۸ رشته تخصصی ۱۹ مهر ۹۷ اعلام شده بود. شصت و پنجمین دوره آزمون دانشنامه تخصص با حضور ۳ هزار و ۹۰۲ داوطلب روز ۱۵ شهریور برگزار شد.

در آزمون امسال، مریم قاضی زاده هاشمی دختر وزیر بهداشت در رشته روانپزشکی شرکت کرده بود و نمره وی قبل از اعلام نتایج نهایی در فضای مجازی منتشر شد. نکته مورد توجه در تصویر نتایج، نمره وی بود که نشان می داد نمره پایین کتبی (نمره نسبت به سایر داوطلبان حاضر در فهرست ۱۰ نفر اول) و نمره شفاهی بالاتری نسبت به سایر داوطلبان کسب کرده است.

این موضوع اعتراض برخی روانپزشکان را برانگیخت و در مقابل دکتر احمد نوربالا دبیر هیات بورد روانپزشکی به عنوان مسئول امتحانات شفاهی رشته روانپزشکی در آزمون دانشنامه با واکنش به این اعتراض شائبه توجه ویژه به دختر وزیر بهداشت در زمان آزمون شفاهی را رد کرد.

در حال حاضر نتایج نهایی به همراه لیست ۱۰ درصد اول و لیست ۵ درصد اول دانشنامه تخصصی بر روی سایت مرکز سنجش منتشر شده است و نشان می دهد نام مریم قاضی زاده هاشمی در فهرست ۵ درصد در رتبه ششم و در فهرست ۱۰ درصد در رتبه سیزدهم قرار گرفته است.

فهرست تمامی ۵ درصد و ۱۰ درصد اول شصت و پنجمین آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی در ۲۸ رشته تخصصی پزشکی بالینی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دسترس است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: