انتقاد دشان از بازی دفاعی آلمان

کدخبر: 2275409

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از پیروزی تیمش ابراز خوشحالی کرد و از بازی دفاعی ژرمن‌ها هم انتقاد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، تیم ملی فوتبال فرانسه توانست در دیدار حساس برابر آلمان در لیگ ملت‌های اروپا با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد. دیدیه دشان در نشست خبری بعد از بازی از پیروزی تیمش ابراز خوشحالی کرد. البته او از بازی دفاعی ژرمن‌ها هم انتقادی داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه گفت: بازی کردن برابر تیمی که با سه مدافع بازی می‌کند بسیار سخت است. آنتوان گریزمان و هر مهاجم دیگری دوست ندارد که برابر چنین تیم‌های بازی کند. مجبور شدم که تنها بعد از گذشت ۲۵ دقیقه برای دادن فضای بیشتر به گریزمان و ام‌باپه سبک بازی تیم را تغییر دهم.

او در بخش پایانی صحبت‌های خود به هوگو لوریس اشاره کرد و ادامه داد: در نیمه نخست، آلمان توانست در ضد حملات بارها دروازه ما را تهدید کند. اگر درخشش هوگو لوریس نبود بیشتر از یک گل دریافت می‌کردیم اما خوشبختانه در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و توانستیم بازی را تغییر دهیم. پیروزی مهمی را به دست آوردیم. صدرنشینی در این گروه دستاورد بزرگی برای ما به شمار می‌آید.

فرانسه با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با هفت امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه خود قرار گرفت این درحالی است که هلند با سه امتیاز در رده دوم است و آلمان هم تنها یک امتیاز کسب کرده است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: