مخالفت فدراسیون فوتبال با برگزاری بازی‌های تیم ملی در شهرستان‌ها

کدخبر: 2275631

مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان با برگزاری بازی‌های تیم ملی در شهرستان‌ها مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از حضور کم تعداد هواداران فوتبالدوست ایرانی در دیدار تدارکاتی ایران و سیرالئون که با پیروزی شاگردان کارلوس کی روش همراه شد و همچنین مسابقه شب گذشته (چهارشنبه) یوز های کشورمان برابر بولیوی، این سوال مطرح شد که چرا بازی های دوستانه تیم ملی ایران در شهرستان ها و زمین های دارای استانداری همچون ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد - نقش جهان اصفهان - یادگار امام تبریز و ... برگزار نمی شود تا هم تمامی فوتبالدوستان در سراسر کشور از تماشای بازی لذت ببرند و هم بازیکنان با حضور بیشتر هواداران روحیه مضاعفی بگیرند.

این رفتار در میان اکثر کشور های جهان و به خصوص اروپای ها رواج دارد و فدراسیون فوتبال آن ها تصمیم می گیرد تا برخی از بازی های دوستانه و یا رسمی در شهر های دیگر به غیر از پایتخت برگزار شود تا هواداران و فوتبالدوستان دیگر استان ها بتوانند از تماشای بازی های ملی لذت ببرند. زمانی که پیشنهاد برگزاری بازی های ایران مقابل ترینیداد و توباگو و ونزوئلا در شهرستان های دیگر به فدراسیون فوتبال رسید، محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: این موضوع امکان پذیر نیست، زیرا اردوی تیم ملی فوتبال در تهران است و نمی توانیم مسابقات دوستانه را در شهرستان ها برگزار کنیم. شرایط مهیا نیست که اردوی تیم ملی را به شهر دیگری ببریم تا بازی دوستانه برگزار کنیم و این موضوع منتفی است.

او افزود: همچنین تعداد کمی ورزشگاه خوب و با استاندارد در ایران وجود دارد و در نتیجه برگزاری بازی های تیم ملی در شهرستان ها امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: حواشی قبل از دیدار تیم های ملی فوتبال ایران - بولیوی جامانده های فهرست بولیوی برای بازی با ایران کدام بازیکنان هستند؟ اسباب کشی تیم ملی فوتبال به شهرستان!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: