با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش؛

نشست هم اندیشی تعالی هویت دینی و روحیه جهادی برگزار شد

کدخبر: 2275724

اولین نشست هم اندیشی تعالی هویت دینی و روحیه جهادی، در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، این نشست با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیئت رئیسه این نیرو، حجت الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی و معاونین این اداره در ستاد فرماندهی نهاجا برگزار شد.

در این مراسم امیر نصیر زاده ضمن تبریک سالروز تشکیل عقیدتی سیاسی ارتش گفت: این نهاد مقدس با دور اندیشی حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد و تا کنون در اجرای ماموریت خود، در راستای مکتبی کردن و جهت دهی به اهداف ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار ارزنده ای داشته است.

وی با اشاره به اینکه ارتش کلمه طیبه است افزود: امروز ارتشی که از آن به عنوان ارتش طیبه یاد می شود و دارای ارزش و موفقیت است به دلیل وجود سازمان عقیدتی سیاسی، بویژه علمای این نهاد مقدس است که وجودشان در این ارتش مایه خیر و برکت و قوت قلب برای فرماندهان است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان این که این نهاد مقدس در اجرای ماموریت خود موفقیت کامل داشته است گفت: در شرایط کنونی نوع تهدیدات و تنوع آن در زمینه جنگ نرم و عملیات روانی گسترش یافته و سازمان عقیدتی سیاسی در خط مقدم مقابله با این تهدیدات قرار دارد.

وی در پایان تاکید کرد: ما با تمام امکانات از این نهاد مقدس در راستای اجرای ماموریت های محوله و مقابله با این تهدیدات پشتیبانی می کنیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام قاضی ضمن تبریک این روز با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در خصوص تشکیل این نهاد مقدس مبنی بر این که حضور مجموعه‌ای به نام عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح یکی از الهامات الهی و برکات پروردگار بر امام بزرگوار ما و مجموعه دست اندرکار امور کشور بوده است بیان داشت:وظیفه عقیدتی سیاسی شعله ور کردن نور ایمان در دل آحاد کارکنان و خانواده های نیروهای مسلح است.

وی افزود: مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای ۱۲ هزار حافظ قرآن، از یک جزء تا سی جزء، ۴۸ هزار شهید تقدیمی به جنگ تحمیلی و یک میلیون جانباز است و بر ما واجب است با یکدلی و همکاری و کار 10برابری که مدنظر مقام معظم رهبری است، رو به جلو حرکت کرده، مشکلات را از پیش رو برداریم و ارتش را به سمت تعالی سوق دهیم .

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در ادامه ضمن تاکید براین که در شرایط کنونی تهاجمات و تهدیدات در زمینه جنگ رسانه ای و جنگ نرم شدت یافته تصریح کرد: تنها راه برای برون رفت از این شرایط رفتن به سمت قرآن و عترت است و امروز نیروی هوایی در امور قرآنی، اجرایی، آموزشی، فرهنگی و اعتقادی، قدم‌های مهمی برداشته و در طرحهای مصباح و اشراف پیشگام است .

گفتنی است در ادامه این نشست هم اندیشی، معاونین اداره عقیدتی سیاسی نهاجا به بیان نقطه نظرات تخصصی خود پرداختند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: