حاشیه‌های لیگ فوتبال ملت‌های اروپا + تصاویر

کدخبر: 2275739

در هفته سوم و چهارم لیگ ملت‌های فوتبال اروپا اتفاق‌های مهمی رخ داد و تصاویر جالبی ثبت شد که در این گزارش تصویری می‌بینید.

به گزارش ایسنا، لیگ ملت‌های اروپا در فیفا دی پاییز پیگیری شد و تیم‌های قاره سبز به رقابت پرداختند. در هفته سوم و چهارم اتفاق‌های مهمی رخ داد که شاید شکست‌های پیاپی آلمان قابل توجه‌ترین آنها بود. شاگردان یواخیم لوو ابتدا برابر هلند ۳ بر صفر مغلوب شدند و در آخرین شب این بازی‌ها با وجود این که با یک گل از فرانسه پیش افتادند در نهایت با دبل آنتوان گریزمان ۲ بر یک شکست خوردند.

اسپانیا در کشور خود به مصاف انگلیس رفت اما نیمه اول را با نتیجه عجیب ۳ بر صفر به پایان رساند. با این حال شاگردان لوییس انریکه در نیمه دوم توانستند دو گل به ثمر برسانند و تلخی این شکست را کمتر کنند. انگلیس پیش از این برابر کرواسی به تساوی بدون گل دست یافته بود.

از دیگر دیدارهای مهم، تقابل ایتالیا و لهستان بود که با پیروزی یک بر صفر شاگردان روبرتو مانچینی به پایان رسید. لهستان پیش از این ۳ بر ۲ مغلوب پرتغال بدون رونالدو شده بود.

در ادامه حاشیه‌های این بازی‌ها را می‌بینید:

آنتوان گریزمان هوادار آلمانی جای پای حک شده دیدیه دشان روی دیوار شهرت استادو دو فرانس هواداران ایرلند ورزشگاه بنیتو ویامارین اسپانیا هوادار فرانسوی توپ بازی‌ها تمرین نروژ

دیدار روسیه و ترکیه هواداران فرانسوی سرمربی ایرلند بازیکن تیم ملی ایتالیا

هوادار روسی

دیدار اسپانیا و انگلیس هوداران تیم ملی فرانسه شال‌گردن‌های ایرلندی استادو دو فرانس هوادار روسی بازیکنان ولز کیه ران تریپیه هواداران فرانسه

دیدار ایتالیا و لهستان ورزشگاه ملی آره‌نا رومانی هواداران ایرلندی دیدار رومانی و صربستان

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: