مونا آشفته: به دنبال کسب تجربیات ارزشمند در لیگ والیبال ترکیه هستم/ جوانترین لژیونر والیبال بانوان ایران هستم

کدخبر: 2275773

مونا آشفته درباره حضورش در لیگ والیبال ترکیه گفت: لیگ ترکیه سطح فنی خوبی دارد و به طورحتم تجربیات ارزشمندی را می‌توانم از این رقابت‌ها کسب کنم.

مونا آشفته در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: من به همراه مهسا صابری از 10 روز قبل تمرینات خود را به صورت آزمایشی در تیم(دی سی آ) آغاز کردیم. روز گذشته نیز برای حضور دریک فصل با این تیم قرار داد خود را امضا کردیم.

وی افزود: لیگ والیبال بانوان ترکیه در دو سطح سوپر لیگ و دسته یک برگزار می شود. در لیگ دسته یک 28 تیم حضور دارد که در دو گروه 14 تایی تقسیم شده اند. من به همراه مهسا صابری در تیم جدید خود تمریناتی را در چند روز گذشته برگزار کردیم و بازی چند تیم دسته یک را نیز شاهد بودیم. ترکیه واقعا لیگ پویا و منظمی دارد و سطح فنی تیم ها بسیار خوب است. به طورحتم درس های زیادی را می توانم در طول حضورم به دست بیاورم.

بازیکن قدرتی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان ادامه داد: از این هفته برای تیم خود بازی خواهیم کرد. من در همان پست خودم و مهسا صابری نیز در پست دریافت کننده بازی خواهد کرد. روزهای پرکاری را در پیش داریم. با تمام تلاش و توان خود به دنبال کسب تجربیات ارزشمند از این رقابت ها هستم.

آشفته یادآورشد: قراردادم برای یک فصل است که مدت آن شش ماه خواهد بود.برای ادامه همکاری با این تیم و یا دیگر تیم های ترکیه پس از پایان لیگ تصمیم خواهم گرفت.

وی تصریح کرد: از همان ابتدای قراردادم اعلام کردم که با رعایت حجاب در زمین مسابقه حاضر خواهم شد. مسئولان باشگاه نیز پذیرفتند و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

آشفته گفت: باتوجه به سن و سالی که دارم جوانترین لژیونر والیبال بانوان ایران به شمار می روم. امیدوارم حضور دیگر ملی پوشان کشورمان نیز برای حضور در لیگ های خارجی فراهم شود و به زودی شاهد درخشش والیبال بانوان در سطوح مختلف بین المللی باشیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: