سفر حمایتی مدیران صندوق اعتباری هنر به استان کهگیلویه و بویراحمد

کدخبر: 2275786

مدیران صندوق اعتباری هنر طی سفر حمایتی به استان کهگیلویه و بویراحمد با اهالی فرهنگ و هنر شهرستان های دنا و دهدشت دیدار ودر منازل شماری از هنرمندان و فرهیختگان سی سخت و دهدشت حضور یافتند.

مدیران صندوق اعتباری هنر طی سفر حمایتی به استان کهگیلویه و بویراحمد با اهالی فرهنگ و هنر شهرستان های دنا و دهدشت دیدار ودر منازل شماری از هنرمندان و فرهیختگان سی سخت و دهدشت حضور یافتند.

نمایندگان صندوق اعتباری هنر طی یازدهمین سفر حمایتی خود به استان کهگیلویه و بویراحمد با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان های دنا و کهگیلویه دیدار کردند. در این نشست که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار شد، مدیران صندوق اعتباری هنر به سوالات حاضرین پاسخ دادند فرزاد طایفه حیدری، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری هنر در نشست با فعالان فرهنگی و هنری با اشاره به اهداف سفرهای حمایتی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جایگاه هنرمندان بزرگی است که از سرمایه های معنوی کشور ما محسوب می شوند. حیدری در ادامه افزود: طرح سفرهای حمایتی براساس رویکرد صندوق اعتباری هنر مبنی بر شناسایی هنرمندان گمنام و بهره مندی عادلانه هنرمندان سراسر کشور از خدمات صندوق در سال 96 آغاز شد. ما در صدد هستیم طی سفرهای حمایتی هنرمندان مستعد و گمنام را تاشناسایی تا اصالت فرهنگ و هنر هر منطقه حفظ شود. معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری هنر ادامه داد: در رویکرد صندوق ما بدنبال رونق کسب و کارهای فرهنگی خصوصاً در مناطق کم تر برخوردار هستیم. امیدواریم با همراهی هنرمندان سراسر کشور زمینه توانمند سازی هرچه بیشتر خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور با رونق بازار کسب و کارهای فرهنگی فراهم شود حیدری همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سفرهی گذشته گفت: علی رغم بودجه اندک صندوق اعتباری هنر رویکرد جدی ما به سمت استان ها و شهرستان ها خصوصاً مناطق محروم و کم برخوردار معطوف است. بر اساس شرایط و امکانات موجود با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش نمودیم حداکثر اقدامات در جهت رفع مشکلات بیمه ای و معیشتی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خصوصاً در مناطق محروم صورت گیرد. زهرا حق شعار، مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر نیز با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری استان های کشور افزود: ایران فقط تهران و مراکز استان ها نیست. هنرمندان صاحب سبک بسیاری در اقصی نقاط ایران فعالیت دارند که امیدواریم با همراهی و کمک اهالی فرهنگ و هنر استان‌ها آنها را شناسایی تا بتوانند از خدمات و تسهیلات صندوق بهره مند شوند. حق شعار ضمن تقدیر از توجه و پیگیری ویژه مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از سفرهای حمایتی افزود: تمام تلاش مدیرعامل و کارکنان صندوق اعتباری هنر در این سفرها بهره مندی هنرمندان سراسر کشور از خدمات صندوق است. امیدواریم با توجه به امکانات موجود گامی هرچند کوچک در جهت شناسایی و رفاه حال فعالان فرهنگی و هنری کشور برداریم. طی این سفر مشکلات بیمه ای، تکریم و مستمری هنرمندان شهرستان های دنا و دهدشت مورد بررسی قرار گرفت و مدیران صندوق اعتباری هنر در خصوص حل مشکلات بیمه ای و معیشتی اهالی فرهنگ و هنر این مناطق در چارچوب و ظایف و مسئولیت های صندوق اعتباری هنر قول مساعد دادند. هیأت اعزامی صندوق اعتباری هنر در ادامه این سفر با هنرمندان شهرستان های یاسوج، کهگیلویه، چرام و ... دیدار خواهند کرد. شایان توجه است؛ هیأت اعزامی صندوق اعتباری هنر در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویر احمد طی سفر یک روزه به استان فارس نیز با جمعی از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران این استان دیدار کردند.

ارسال نظر: