جهانبخش در تمرینات برایتون حضور یافت + عکس

کدخبر: 2275883

هافبک تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه برایتون، پس از پایان دیدار ایران و بولیوی در تمرینات تیم انگلیسی حضور یافت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، علیرضا جهانبخش ، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه برایتون که برای برگزاری دیدار تدارکاتی ایران و بولیوی در تهران حضور یافته بود، پس از حضور در انگیس، امروز ( پنج شنبه ) در تمرینات تیمش حضور یاقت.

او در دیدار شاگردان کی روش و فاریاس عملکرد خوبی داشت و به طور ثابت هم بازی کرد و گل اول یوزها را به ثمر رساند، در نیمه دوم تعویض شد و به انگلیس بازگشت. هافبک تیم ملی فوتبال ایران تا کنون موفق نشده عملکرد مطلوبی در تیمش داشته باشد و به جزء دیدار با وستهام در دیگر مسابقات نیمکت نشین بود و در فاصله کوتاهی برای تیم زیر 23 ساله های برایتون هم بازی کرد.

حال جهانبخش امیدوارست تا با درخشش در تمرینات بتواند برای دومین هفته متوالی در ترکیب کریس هیتن قرار بگیرد و مقابل نیوکاسل بازی کند.

دیدار تیم های برایتون و نیوکاسل در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، شنبه 28 مهرماه از ساعت 17:30 در زمین خانگی نیوکاسل برگزار می شود. درحال حاضر یاران علیرضا جهانبخش با کسب 8 امتیاز از 8 بازی در رده سیزدهم جدول هستند و نیوکاسل هم با هدایت رافائل بنیتز و تنها 2 امتیاز در رده نوزدهم قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

جهانبخش:باید با حریفان بهتری بازی کنیم/می دانستم کارم در برایتون سخت است جهانبخش: تاکنون با برایتون هماهنگ نشده ام/ با وجود کمبود ها انتظارات از تیم ملی بالا است شعار مخصوص هواداران برایتون برای علیرضا جهانبخش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: