فوتبال جهان| زلاتان ابراهیموویچ: انتقادات از ژوزه مورینیو به خاطر حسادت است

کدخبر: 2275885

فوتبال جهان - زلاتان ابراهیموویچ با انتقاداتی که از ژوزه مورینیو می‌شود پاسخ داد و منتقدان او را حسود خطاب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ در گفت و گو با شبکه اسکای اسپورت در دفاع از سرمربی سابقش در منچستریونایتد و اینتر که این روزهای مورد انتقادات فراوانی واقع شده است، گفت:همه آنهایی که از مورینیو انتقاد می کنند، نه به خاطر نگرفتن نتیجه بلکه از شخصیت او و از ویژگی های اخلاقی اش ایراد می گیرند. من اما با او همذات پنداری می کنم چون ما نگرشی مشابه نسبت به مسائل مختلف داریم، به خودمان و به کارهایی که انجام می دهیم اعتماد داریم و مسائل مختلف را به شیوه خودمان بیان می کنیم.

ستاره سوئدی تیم لس آنجلس گلکسی معتقد است که مورینیو باید به کارش در منچستریونایتد ادامه دهد و نباید به انتقاداتی که بسیاری از آنها بی مورد است توجه کند. او ادامه داد: برخی از انتقادات به نظر من شخصی هستند. در مورد مورینیو همه چیز مبالغه می شود. برخی از او انتقاد می کنند صرفاً چون او مورینیو است و برخی دیگر هم از او ایراد می گیرند چون به او حسادت می کنند. تمام این ها بخشی از یک چرخه هستند. مورینیو باید همان چیزی که بوده است بماند و از کارهایی که تا کنون انجام داده و از چیزی که هست دفاع کند و به آن ادامه دهد. اگر او الان اینجاست به خاطر آن است که به شیوه خودش کارها را انجام داده، به خاطر اینکه خودش را به خاطر هیچکسی تغییر نمی دهد.

فوتبال جهان| ژاوی هرناندس: فکر کردن به کارهای ژوزه مورینیو در رئال مادرید هنوز مو به تنم سیخ می کند!

ایبرا درباره وین رونی، بازیکن سابق منچستریونایتد که فصل گذشته به لیگ آمریکا (MLS) رفت و در آنجا هم عملکرد خوبی داشته است، تأکید کرد: من فکر می کنم که او از زمانی که آمده استثنایی کار کرده است. او تیمی که برایش بازی می کند را متحول کرده و نتایج خوبی را برای آن رقم زده است. نیازی نیست که من رونی را توصیف کنم. تمام دنیا رونی و کیفیت بازی او را می شناسند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: