مرحله سوم مسابقات تکواندو گرندپری ۲۰۱۸| یعقوبی، حسینی و مردانی حریفان خود را شناختند

کدخبر: 2275917

قرعه‌کشی اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مرحله چهارم مسابقات تکواندو گرندپری ۲۰۱۸ انجام شد و سه نماینده کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها، حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال 2018 از ساعت 11:30 (به وقت تهران) فردا (جمعه - 27 مهرماه) در «منچستر» انگلیس آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

بر اساس برنامه اعلامی فردا و در روز نخست این رقابت ها مبارزات اوزان 68- و 80+ کیلوگرم انجام خواهد شد که ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران به روی شیاپ چانگ می روند.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 11:30 تا 15:30 و 17 تا 20 (به وقت تهران) و رقابت های نیمه نهایی و فینال از ساعت 21:30 تا 00:30 پیگیری خواهد شد.

عصر امروز (پنجشنبه - 26 مهرماه) قرعه کشی رقابت های روز نخست انجام و بر همین اساس رقبای یعقوبی، حسینی و مردانی در این دوره از مسابقات مشخص شدند.

ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام به مصاف «کنسانتینوس چمالیدیس» از یونان نایب قهرمان اروپا 2016 می رود و در صورت برتری باید رو در روی برنده مبارزه کانادا و انگلیس قرار بگیرد.

میرهاشم حسینی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در اولین دیدار با «شوای ژائو» از چین قهرمان المپیک ریو 2018، قهرمان جهان 2017 و ... پیکار می کند و در ادامه به مصاف برنده دیدار فرانسه و کره جنوبی می رود. سجاد مردانی تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم کشورمان نیز ابتدا باید با «گویلرمه سزاریو» برزیلی مبارزه کند. پس از آن به مصاف برنده دیدار اردن و قزاقستان می رود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: