حجت الاسلام شیرازی مطرح کرد:

یمن و مردم بحرین در آبنده‌ای نه چندان دور پیروز خواهند شد و آل سعود سقوط خواهد کرد

کدخبر: 2275992

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس اظهار کرد: در آینده نه چندان دور یمن و مردم بحرین پیروز خواهند شد و خاندان آل سعود هم سقوط خواهند کرد و این وعده الهی است، ضمن اینکه ما به مردم ایران، انقلاب اسلامی، لبنان و جبهه مقاومت باور داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت الاسلام والمسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت حاجیه خانم «آمنه سلامه»، مادر شهیدان مغنیه، اظهار کرد: در کمال انسانی مرد و زن بودن مطرح نیست و زن و هم مرد می توانند ویژگی های مثبت پیامبر (ص)، امیرالمومنین و اولیای الهی را در زندگی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه خصایص مادر شهیدان مغنیه برگرفته از سبک زندگی اولیای اللهی است، بیان کرد:این بانو در برابر خدا تسلیم بود ضمن اینکه روز و شب با خدا حرف می زد و اشک های بسیاری را می ریخت.

حجت الاسلام شیرازی اظهار کرد: در احادیث های ائمه معصومین «ع» آمده است که مرد و زن می توانند با مال و جان خود در مسیر خدا و برای رضای الهی گام بردارند.

وی افزود: وقتی صحبت از دینداری اجتماعی و عمومی است باید گفت که سخن از اسلام جامعه، ارزش های اسلامی و به معنای حفظ نظام دینی و انقلاب اسلامی است که در این تضاد حفظ دین مهم تر از جان بوده و جان باید فدای دین شود.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس با اشاره به اینکه مادر شهیدان مغنیه شاگرد مکتب فاطمه زهرا «س» است، بیان کرد: ایشان با این نگرش حاضر به این شد که فرزندان خود را فدای دین کند و از همه هستی و دارایی خود گذشت تا دین خدا در جامعه حفظ شود و اسلام در لبنان، ایران و جبهه مقاومت هم پر رنگ شود.

حجت الاسلام شیرازی خاطر نشان کرد: این بانوی محترم به صورتی فکر و زندگی کرد که در مقابل دینداری اسلامی فرزندان من ناقابل هستند و باید فدای دین شوند و زندگی خودم هم باید صرف حفظ و نگهداری اسلام ناب محمدی (ص) در جهان شود.

وی اضافه کرد: این تفکر است که در کربلا زینب (س) می گوید چیزی جز زیبایی ندیدم، چرا که هر چه شده بود همه برای خدا و حفظ دین خدا است.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس با اشاره به اینکه اجر مادر حزب الله که چهار فرزند خود را در راه اسلام داده از اجر شهدا کمتر نیست، اظهار کرد: دشمن از چنین مادرانی وحشت دارد، مادری که شیر مردی، چون عماد معنیه را تربیت کند و وقتی خبر شهادتش را می آورند خم به ابرو نمی آورد و زندگی خود را به طور کامل وقف اسلام می کند.

وی افزود: مادر حزب الله در خانه ای بسیار کوچک در لبنان زندگی می کرد، ولی در واقع روحی بزرگ در خانه ای کوچک بود، اگر این بانو در مسیر خدا حرکت نمی کرد دشمن از او واهمه ای نداشت، امثال این بانو؛ شیرزنانی بودند که تمام هستی خود را در راه اسلام فدا کردند.

حجت الاسلام شیرازی بیان کرد: اگر دشمنان اسلام توانستند در طول تاریخ فریاد یا حسین (ع) جامعه اسلامی و یاد و خاطره شهدای کربلا را خاموش کنند، می توانند فریاد لبنان، ایران و جبهه مقاومت را هم خاموش کنند، این درحالی است که دشمنان بدانند پایان این سیری که از عصر عاشورا آغاز شد و تا امروز ادامه دارد سقوط رژیم غاصب اسرائیل و جهان استکبار را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس با بیان اینکه این انقلاب تا نابودی تمامی دشمنان اسلام محکم خواهد ایستاد، تصریح کرد:این ملت با خدای خود پیمان بسته و کسی نمی تواند جلوی این قدرت را بگیرد، ملتی که متصل به خدا شد هیچ قدرتی از جمله بمب هسته ای هم نمی تواند آن را از پای در آورد.

وی افزود: اگر یک روزی گفته می شد تروریست ها در عراق و سوریه شکست خواهند خورد، عراق و دولت آن در کنار ایران خواهند بود کسی باور نمی کرد، اما امروز انقلاب، جبهه مقاومت و حزب الله لبنان بیش از پیش سربلند است و این یعنی اراده الهی بر این بوده که کسانی که با خدا پیمان بستند شکستی نخواهند داشت.

حجت الاسلام شیرازی گفت: دشمنان تصور می کردند که اربعین امسال مردم به دلیل مشکلات اقتصادی به سمت کربلا نمی روند، اما به فصل الهی شاهد خواهیم بود که این حماسه پرشورتر از گذشته برگزار می شود.

نماینده، ولی فقیه در نیروی قدس اظهار کرد: در آینده نه چندان دور یمن و مردم بحرین پیروز خواهند شد و خاندان آل سعود هم سقوط خواهند کرد و این وعده الهی است، ضمن اینکه ما به مردم ایران، انقلاب اسلامی، لبنان و جبهه مقاومت باور داریم.

حجت الاسلام شیرازی بیان کرد: از آغاز انقلاب تا به امروز، ملت ایران فراز و نشیب های متعددی را تجربه کرده و در مقاطع مختلف دشمن تصور می کرد که ملت با مشکلات اقتصادی تسلیم خواهد شد، اما دشمن باید بداند که چهل سال است که مقاومت کردند چرا که الگوی آن ها خاندان اهل بیت «ع» هستند که سختی های زیادی را تحمیل شدند و در اسارت ظاهری دشمن تسلیم نشدند و خطبه های قوی و محکمی ایراد کردند، این بزرگواران الگوی جامعه ما هستند.

وی با بیان اینکه الگوی جامعه اسلامی افرادی همانند مادر شهید مغنیه است، یادآور شد: بنابراین دشمنان تصور نکنند که با یک تهدید این ملت عقب کشیده و تسلیم می شود، به اعتقاد من تا یک بسیجی، تا یک سرباز مقاومت زنده است اجازه نخواهند داد که جهان اسکتبار و آمریکا به اهداف شوم وپلید خود برسد.

نماینده، ولی فقیه در نیروی قدس در پایان خاطرنشان کرد: ما پیمان می بندیم که تا آخرین قطره خون خود پایبند به عهد خود بوده و از رهبری و انقلاب اسلامی دفاع می کنیم و انشالله پیروزی اسلام را در جهان شاهد خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: