در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بدهی ۱۶ میلیون دلاری ایرلاین‌های ایرانی به فرودگاه نجف/ دو مدیریتی شدن فرودگاه نجف برای ایرلاین‌ها مشکل ساز شد

کدخبر: 2276002

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: ایرلاین های ایرانی به فرودگاه نجف 16 میلیون دلار بدهی دارند و سازمان هواپیمایی اعلام کرده است با پیگیری های لازم این بدهی به زودی تسویه می شود.

مسعود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به اینکه تا زمانی که محاسبات و تخصیص ارز به شرکت های هواپیمایی بر اساس سامانه نیما باشد، قیمت بلیت های پروازهای خارجی و یا داخلی تغییر نمی کند، گفت: هم اکنون قیمت بلیت هواپیما ها بر اساس نرخ ارز سامانه نیما تعیین می شود.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه هم اکنون قیمت ارز در سامانه نیما 8 تا 9 هزار تومان متغیر است، گفت: بانک مرکزی در تخصیص ارز سامانه نیما همکاری کافی نمی کند و ما با پیگیری های که می کنیم، امیدواریم سرعت تخصیص ارز افزایش یابد.

اسعدی سامانی اظهار کرد: بازرسی های لازم برای جلوگیری از گران فروشی بلیت همواره از سوی سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت های هواپیمایی صورت می گیرد و به متقاضیان سفرهای هوایی پیشنهاد می کنیم که بلیت را از مراکز معتبر خریداری کنند.

وی درباره بدهی ایرلاین های ایرانی به فرودگاه نجف گفت: ایرلاین های ایرانی به فرودگاه نجف 16 میلیون دلار بدهی دارند و سازمان هواپیمایی اعلام کرده است با پیگیری های لازم این بدهی به زودی تسویه می شود.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از مشکل دو مدیریتی بودن فرودگاه نجف خبر داد و افزود: متاسفانه دو مدیریتی بودن این فرودگاه مشکلات بسیاری را برای شرکت های ایرانی ایجاد کرده است که امیدواریم این مشکل به زودی برطرف شود.

اسعدی سامانی تاکید کرد: زائران اربعین بلیت را به هیچ عنوان گران نخرند و سعی کنند از آژانس ها و دفاتر مسافرتی که اسامی شان در سایت های شرکت های هواپیمایی مندرج شده خریداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: