دختری که جوان‌ترین لژیونر والیبال ایران شد

کدخبر: 2276179

بانوی لژیونر والیبال ایران گفت: آینده والیبال ایران خیلی روشن است و فکر می‌کنم در سال‌های بعد تعداد لژیونرهای‌مان بیش‌تر می‌شود.

به گزارش ایسنا، پس از پیوستن مائده برهانی، کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان ایران به تیم کچورن اسپور ترکیه، مونا آشفته و مهسا صابری هم با تیم بالیکه دی اس آی قرارداد بستند تا سه بانوی والیبالیست ایران به عنوان لژیونر فرصت تجربه سطح متفاوتی از والیبال را نسبت به ایران داشته باشند.

مونا آشفته، جوان‌ترین لژیونر والیبال ایران پس از پیوستن به تیم ترکیه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا گفت: قراردادم برای یک فصل است که این تصمیم در آینده ورزشی‌ام خیلی تاثیر دارد چون ممکن است در سال‌های بعد باز هم من را نه برای تیم‌های دسته یک بلکه برای تیم‌های حاضر در سوپر لیگ بخواهند که این مساله برای خودم و ورزش ایران خوب است به همین دلیل امیدوارم بتوانم خودم را خوب نشان دهم. او در ادامه بیان کرد: سال گذشته دو لژیونر داشتیم اما امسال سه نفر لژیونر هستیم که در لیگ ترکیه بازی می‌کنیم. آینده ورزشی والیبال بانوان ایران خیلی روشن است و فکر می‌کنم در سال‌های بعد تعداد لژیونرهای‌مان خیلی بیش‌تر می‌شود.

آشفته در پاسخ به این سوال که در مسیر والیبالی‌ات با نگاه‌های زن ستیز مواجه نشدی؟ گفت: بله این مشکل بوده که از زنان دوری کنند اما در موارد کوچکی اتفاق افتاده چون این مشکل جامعه‌مان است و همیشه سعی کردم با آن‌ها کنار بیایم و به بانوان کمک کنم تا نگاه متفاوتی به آن‌ها نشود و مثل مردان مورد توجه قرار گیرند.

کوچکترین لژیونر والیبال ایران در ادامه بیان کرد: هنوز ۱۷ ساله و کوچکترین لژیونر ایران در بین زنان و مردان والیبالیست هستم. از این که بازیکن فیکس بازی می‌کنم و می‌توانم خودم را نشان بدهم و از بودن مهسا صابری کنارم خوشحال هستم. این‌گونه تنها نیستیم و می‌توانیم به همدیگر کمک کنیم.

آشفته در پایان این گفت‌وگو به هدف خود اشاره کرد و گفت: هدف خیلی بزرگی دارم که بازی در لیگ ترکیه یکی از پله‌هایی است که مرا به آن نزدیک‌تر می‌کند. امیدوارم بتوانم به این هدف برسم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: