هاشمی عنوان کرد

تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر نیازمند ۱۲ هزار میلیارد تومان بودجه

کدخبر: 2276397

رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد که برای تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر به غیر از مترو هشت تا ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در حاشیه افتتاح نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا بزرگراه ارتش با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه‌های متعدد و متنوعی در سطح شهر تهران فعال است گفت: پروژه‌های کوچک و بزرگی در تهران در حال اجراست که مجموعا برای تکمیل آنها به غیر از مترو نیازمند هشت تا 12 هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم.

وی با بیان اینکه میزان اعتبار مورد نیاز مترو برای تکمیل با توجه به نوسانات ارز باید مجددا بازبینی شود، گفت: با حضور قرارگاه خاتم الانبیاء امیدواریم تا پروژه‌ها هر چه سریع تر به بهره برداری برسد و بخش زیادی از پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه عمده پروژه‌های نیمه تمام شهر خودرو محور هستند تصریح کرد: باید به سمتی پیش برویم که مردم به جای استفاده از وسایل شخصی، از حمل و نقل عمومی به خصوص مترو استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اگر بتوانیم پروژه‌های حمل و نقل عمومی از جمله مترو را به سرانجام برسانیم، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد، گفت: 200 کیلومتر مترو داریم اما از آنجایی که تجهیزات کافی ندارند نتوانستیم از توان آنها به خوبی استفاده کنیم و شاهد هستیم که خطوط مترو با یک چهارم ظرفیت فعال هستند.

هاشمی با بیان اینکه باید تعداد سفر با مترو را روزانه به شش الی هفت میلیون سفر برسانیم، ادامه داد: برای تکمیل خطوط مترو به 25 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی درخصوص جلسه سه‌شنبه آتی با وزیر نفت نیز گفت: فضا را آلوده نکنید و به این سوال پاسخ نداد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: