آیت الله شبستری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۵۰ سال آینده برای ایران درخشان است/ بن‌بست نداریم

کدخبر: 2276483

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی می‌گویند که ما باید با مستکبرین مذاکره کنیم تا از بن‌بست خارج شویم، این حرف درستی نیست.

آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو حزب جامعه روحانیون مبارز و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره فراخوان رهبر معظم انقلاب به اساتید و صاحب نظران برای تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و برنامه ریزی برای ۵۰ سال آینده کشور گفت: مقام معظم رهبری بار ها تصریح کرده اند که مردم به آینده امیدوار باشند و ما بن بستی نداریم.

وی ادامه داد: برخی می گویند که ما باید با مستکبرین مذاکره کنیم تا از بن بست خارج شویم، این حرف درستی نیست و ما امیدواریم و آینده درخشانی در انتظار کشور است.

عضو مجلس خبرگان رهبری درباره فراخوان رهبری درباره الگوی اسلامی ایرانی پشرفت خاطرنشان کرد: رهبری از چند ارگان مانند مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی، دولت، دانشگاه ها و حوزه ها خواسته اند که اگر پیشنهادی در مورد این منشور دارند ارائه دهند تا این منشور آماده عملیاتی شدن شود.

عضو مجلس خبرگان اضافه کرد: البته این منشور جامع است، ولی این امکان را دارد که بند هایی بر آن اضافه شود، برای مثال می توان به مذهبی تر شدن دانشگاه ها، تحول در آموزش و پرورش، و تلاش برای تحقق اقتصاد غیرنفتی اشاره کرد.

آیت الله شبستری در پایان اظهارکرد: باید منتظر پیشرفت های جدی کشورمان در عرصه های مختلف در سال های آینده باشیم و امیدواریم که با تکمیل این منشور عدالت اجتماعی برقرار شود.

گفتنی است؛ رهبر معظم انقلاب اخیرا منشوری را با عنوان فراخوان برای تکمیل و ارتقای الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت را در ۵۶ بند اعلام کردند که قرار است این منشور طی دوسال آینده تکمیل و عملیاتی بشود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: