توضیحات معاون استاندار خوزستان درباره بازداشت تعدادی در مسیر راهپیمایی اربعین

کدخبر: 2276496

معاون سیاسی استانداری اهواز درباره جزئیات دستگیری تعدادی مظنون در راهپیمایی اربعین در اهواز، توضیحاتی ارائه کرد.

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی استانداری خوزستان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، درخصوص بازداشت تعدادی مظنون در مسیر پیاده روی اربعین در اهواز گفت: این اتفاق در درست بررسی است اما اطلاعات اولیه ما نشان می هد که موضوع حادی که برنامه ریزی شده باشد نبوده است.

اختصاصی|معاون سیاسی استاندار خوزستان: 10 نفر شهید و 21 مجروح در حادثه تروریستی اهواز/یک خبرنگار شهید شد

وی درباره تعداد بازداشت شدگان نیز گفت: باید صبر کنیم تا تحقیقات به پایان برسد اما برآورد اولیه نشان می دهد موضوع بزرگی نبوده است، تعدادشان هم بین 5 الی 6 نفر بوده است.

معاون سیاسی استانداری خوزستان با بیان این مطلب که نیروهای امنیتی و اطلاعاتی اشراف کامل بر هرگونه تحرکات مشکوک دارند، اظهار داشت: اجازه نخواهیم داد عده ای بخواهند بزرگی و عظمت راه پیمایی اربعین را زیر سوال ببرند و زائران عزیز هیچ نگرانی از این نظر نداشته باشند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته برخی رسانه های محلی اهواز اعلام کردند که 6 مظنون در مسیر پیاده روی اربعین در اهواز که مخل نظم و آرامش زائران شده بودند دستگیر شدند. در این خبرها عنوان شده بود این افراد که پوشش زنانه داشتند و در لباس زائران حاضر شده بودند، هم اکنون در اختیار پلیس هستند و هویت آنها در دست بررسی است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: