بنی‌تمیم: پیگیر دریافت ارز برای امیدها هستیم/ ارزی که از بانک مرکزی گرفتیم برای تیم ملی کشتی بزرگسالان بود

کدخبر: 2276504

بنی‌تمیم، نایب‌رئیس فدراسیون کشتی گفت: ارزی که از بانک مرکزی دریافت کردیم، برای اعزام دو تیم آزاد و فرنگی به بوداپست بود و حالا پیگیر دریافت ارز برای اعزام تیم امید به مسابقات جهانی رومانی هستیم.

حمید بنی تمیم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه گفته می شود بعد از اختصاص یوروی 13 هزار تومانی به اعزام تیم ملی آزاد به مسابقات جهانی بوداپست، مابه التفاوت ارزی به تیم فرنگی داده خواهد شد، اظهار داشت: نه چنین چیزی نیست. ارزی که از بانک مرکزی به قیمت 13 هزار تومان دریافت کردیم، برای هر دو تیم آزاد و فرنگی و اعزام دو تیم به مسابقات جهانی بوداپست بود و حالا پیگیر دریافت ارز برای اعزام تیم امید به مسابقات جهانی رومانی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر ارز ثانویه به تیم امید اختصاص پیدا نکند، آیا این تیم می تواند با منابع مالی خودِ فدراسیون راهی مسابقات جهانی شود، گفت: اصلا معلوم نیست که به این تیم هم ارز ثانویه بدهند یا ندهند. در مورد اینکه تیم در آن صورت به جهانی می رود یا نه هم من تصمیم گیرنده نیستم.

بنی تمیم ادامه داد: بودجه فدراسیون مشخص است و ما از سه منبع وزارت ورزش، اسپانسر و کمیته ملی المپیک بودجه مشخص دریافت می کنیم و همه هزینه های مان نیز باید از همین منابع تامین شوند.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در خصوص شانس موفقیت تیم های ملی آزاد و فرنگی در جهانی بوداپست تصریح کرد: رقابت های جهانی سختی را در پیش داریم و در عین حال با مشکلات زیادی هم مواجه بودیم. در روز اول که بچه ها با قرعه بسیار سختی مواجه شدند. به هرحال کشتی ورزش بی رکوردی است و نمی شود نتایج را پیش بینی کرد ولی با این حال به نتیجه امیدوار هستیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: