از تقابل میثاقیان و دست نشان تا رقابت دو تیم طلسم شده

کدخبر: 2276530

لیگ دسته یک فوتبال هنوز با کش و قوس‌های فراوان به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، هفته نهم لیگ دسته فردا (یک‌شنبه) کار خود را آغاز می‌کند. در هفته‌ای که گذشت نود ارومیه بازی خود را در رقابت‌های جام حذفی انجام داد و در ورزشگاه آزادی یک بر صفر مقابل پرسپولیس شکست خورد. تیم ملوان بندر انزلی هم که قعرنشین‌ رقابت‌های لیگ دسته یک است، شرایط چندان خوبی ندارد و زمزمه‌هایی مبنی بر برکناری فرهاد پورغلامی سرمربی تیمش به گوش می‌رسد. برنامه هفته نهم لیگ دسته یک به شرح زیر است: یک‌شنبه ۲۹ مهر مس رفسنجان - اکسین البرز ساعت ۱۵:۱۵ مس رفسنجان تا این‌جای کار، با ۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد و در شرایط چندان جالبی به سر نمی‌برد. از طرفی دیگر اکسین البرز نیز بعد از سه برد متوالی که در سه هفته اول به دست آورد، چندین هفته است طعم پیروزی را نچشیده است و به دنبال سه امتیاز این مسابقه است. در چهار بازی اخیری که این دو تیم انجام دادند، یک برد نصیب مس رفسنجان شده و سه بازی دیگر با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

قشقایی شیراز - گل‌گهر سیرجان ساعت ۱۵:۱۵ قشقایی شیراز بعد از جنجال‌هایی که برایش پیش آمد، بازی گذشته خود را مقابل بادران تهران با تساوی بدون گل به پایان رساند. در حال حاضر مهدی فروردین سکان‌دار هدایت تیم قشقایی است و این هفته باید به مصاف صدرنشین مسابقات لیگ دسته یک بروند. شاگردان وینگو بگوویچ که عنوان زهردارترین خط حمله این رقابت‌ها را یدک می‌کشد، در این بازی به دنبال تداوم صدرنشینی‌اش در این رقابت‌هاست و برای تحقق این کار به سه امتیاز این مسابقه احتیاج مبرمی دارد.

خونه به خونه بابل - شاهین شهرداری بوشهر ساعت ۱۵:۱۵ بابلی‌های مازندران در دو هفته اخیر با سرمربی جدیدشان، علی نظرمحمدی دو نتیجه کاملا متفاوت کسب کردند. هفته هفتم مقابل بادران تهران سه بر دو پیروز شدند و هفته گذشته مقابل مس کرمان شکست سنگین سه بر صفر را متحمل شدند. خونه به خونه این بار در ورزشگاه خانگی خود میزبان شاهین شهرداری بوشهر است و شاگردان محمود فکری برای این که از قائله نیمه بالای جدول جا نمانند به سه امتیاز این مسابقه احتیاج دارند.

نود ارومیه - شهرداری ماهشهر ساعت ۱۵:۰۰ نود ارومیه و وحید بیاتلو هفته گذشته تجربه متفاوتی داشتند و در رقابت‌های جام حذفی مقابل پرسپولیس قرار گرفتند که در نهایت با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه آزادی شکست خوردند. در مقابل شهرداری ماهشهر هفته گذشته اولین پیروزی خود را به دست آوردند و موفق شد ملوان را دو بر یک شکست دهند. رقابت دو تیمی که جان تازه‌ای گرفتند و به دنبال تداوم مسیر موفقت خود هستند از جذابیت خاصی برخوردار است.

ملوان - فجر سپاسی ساعت ۱۵ رقابت دو تیم طلسم شده رقابت‌های لیگ دسته یک. دو تیم در این رقابت‌ها در نیمه پایین جدول قرار دارند و هنوز نتوانستند خود را از سریال ناکامی‌های‌شان رها کنند. کسب سه امتیاز برای هر دو تیم می‌تواند نقطه شروع خوبی برای رهایی از این ناکامی‌ها باشد. آخرین تقابل این دو تیم در رقابت‌های لیگ آزادگان با برتری دو بر یک ملوان همراه بوده است.

پرسپولیس پاکدشت - شهرداری تبریز ساعت ۱۵:۱۵ پرسپولیس پاکدشت و شهرداری تبریز با ۹ امتیاز و ۷ امتیاز به ترتیب در جایگاه نهم و دهم جدول قرار دارند. شهرداری تبریز هفته گذشته در دقایق آخر بازی را به کارون اروند خرمشهر باخت و پرپسولیس پاکدشت هفته گذشته استراحت کرده و هر دو تیم با توجه به جایگاه‌شان در جدول به دنبال پیروزی در این مسابقه هستند. پیروزی برای هر دو تیم می‌تواند تاثیر خوبی در جابه‌جایی در جدول داشته باشند.

کارون اروند خرمشهر - مس کرمان ساعت ۱۸:۱۰ کارون اروندی‌ها با ۱۰ امتیاز دقیقا در نیمه جدول جای دارند و هفته گذشته هم در دقایق پایانی موفق شدند از سد شهرداری تبریز بگذرند. شاگردان اکبر میثاقیان میزبان مس کرمان هستند و شاگردان نادر دست نشان برای این که بتوانند رقابت‌ خود را با گل‌گهر سیرجان در گرفتن صدر جدول داشته باشد به پیروزی در این مسابقه احتیاج دارد. باید دید در ورزشگاه نفت و گاز اروندان چه پیش می‌آید. انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: