خوانساری مطرح کرد؛

همکاری خوبی با سوریه خواهیم داشت

کدخبر: 2276555

رئیس اتاق تهران گفت: بررسی ها نشان می دهد که می توانیم با طرف سوری همکاری های خوبی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران در همایش اقتصاد ایران و سوریه که با حضور مقامات دولتی و خصوصی دو کشور برگزار شد گفت: بررسی ها نشان می دهد که می تواتیم با طرف سوری همکاری خوبی داسته باشیم. خوشبختاته از این همایش استقبال خوبی شده است و در زمینه کالاهای صادرلتی این ظرقیت وجود دلرد که ایران بتواند بخوبی ایفای نقش کند.

خوانساری با اشاره به اینکه در حوزه کالای تکنولوژی می توانیم فعالیت های مشترک داشته باشبم تصریح کرد: تعرفه صادرات سوریه کشوراای عربی صفر است. این امر می تواند موجب شود سوریه به عنوان مبدا صادرات برای ایران باشد.

خوانساری در پایان تصریح کرد: سوریه در طول ۸ سال گذشته درگیر جنگ های مختلفی بوده ولی امروز امنیت در این کشور برقرار شده و امیدوار هستیم همانطور که در جنگ در کنار مردم سوریه بودیم امروز هم بتوانیم در بازسازی سوریه نقش اساسی ایفا کنیم.

عدنان محمود مطرح کرد:

عدنان محمود سفیر سوریه در تهران در همایش اقتصاد ایران و سوریه اظهار کرد:از بخش خصوصی ایران برای سرمایه گذاری در پروژه های اقتصادی در سوریه دعوت می کنیم و همه توان خود را در تأمین منافع دو کشور به کار می بریم.

وی با اشاره به اینکه بانک ها کلید اساسی فعالیت های اقتصادی به شمار می روند، یادآورشد: باید تلاش کنیم تا با برگزاری نمایشگاه های مختلف در هر دو کشور، بیشتر با زمینه های تجاری یکدیگر آشنا شویم.

سفیر سوریه در تهران گفت: از سرمایه گذاری ایران در مناطق آزاد سوریه استقبال می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: