برپایی پایگاه سلامت سنجش بانوان در سرای محلات شمال شرق تهران

کدخبر: 2276635

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار تهران از برپایی پایگاه سلامت سنجش بانوان در هفته ملی سلامت بانوان در سرای محلات ۲۰ گانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "معصومه سادات عمارتی" با اشاره به اهمیت سلامت بانوان گفت: به مناسبت روز شمار هفته ملی سلامت بانوان ایرانی از ۲۴ تا ۳۰ مهر برنامه هایی با عناوین مختلف در سرای محلات ۲۰ گانه منطقه چهار اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به شعار سال" حرکت برای سلامت زنان" و برگزاری ویژه برنامه هایی در محلات منطقه گفت : به منظور اهمیت سلامت بانوان ، موضوعاتی نظیر قلیان پدیده ای تلخ و زیانبار در زندگی زنان ، زنان مدیران تغذیه خانواده از مزرعه تا سفره ، استفاده بهینه از شبکه های اجتماعی و کاهش آسیب های آن ، سرطان های زنان قابل پیشگیری و درمان ، تامین حقوق سلامت زنان، ضامن سلامت خانواده وپیشگیری از رفتارهای پر خطر و عفونتهای آمیزشی در سرای محلات منطقه چهار در هفته ملی سلامت بانوان ایرانی برگزار می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه چهار در ادامه به برپایی پایگاه سنجش سلامت بانوان در سرای محله کوهسار اشاره کرد و گفت: پایگاه سنجش سلامت بانوان در سرای محله کوهسار طی سه روز از ساعت ۹ الی۱۲ به ارائه خدمات مشاوره مامایی و بهداشت بانوان و غربالگری سرطان سینه می پردازد.

عمارتی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه اجرای گفتگوی انسانی با "سلامت روان ، سلامت زنان" با حضور شهروندان منطقه هر روز از ساعت ۱۰الی۱۲ صبح با موضوعات مختلف در بوستان الغدیر برگزار می شود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: