فوتبال جهان| گتوسو: نیاز به ارائه یک بازی بی‌نقص و بدون ترس مقابل اینتر داریم

کدخبر: 2276636

فوتبال جهان - جنارو گتوسو می‌گوید تیمش فردا شب در تقابل با اینتر نیاز به ارائه یک بازی بی‌نقص و بدون ترس دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در هفته نهم سری A ایتالیا میهمان اینتر هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: به لحاظ ذهنی نباید به خودمان زیاد فشار بیاوریم و نباید انرژی مان را در زمین از دست بدهیم. اینتر تیم قدرتمندی است و بازیکنان فیزیکی و باکیفیتی دارد با این حال نباید بترسیم و باید آنطور که می خواهیم، بازی کنیم.

سرمربی میلان تصریح کرد: در طول هفته بازیکنان خیلی خوب تمرین کرده اند و من هم به نوبه خودم سعی کردم فشار زیادی روی آنها وارد نکنم. در جریان تمرینات فقط می خواهم که بازیکنان حرفه ای باشند و در دفتر کار من هم همیشه به روی بازیکنان باز است.

گتوسو در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان کرد: میلان در حال پیشرفت است. ما باید هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی خوب بازی کنیم و بدانیم که چه زمانی در دردسر هستیم و چه زمانی کنترل بازی را در اختیار داریم. به هر حال به لحاظ ذهنی در ماه اخیر پیشرفت زیادی کرده ایم.

جدول رده بندی سری A ایتالیا

وی ادامه داد: اگر به صورت انفرادی به بازیکنان اینتر نگاه کنیم، می بینیم که آنها ویژگی های متفاوتی دارند. اینتر تیمی فیزیکی است و این تفاوت اصلی آنهاست. از حیث کیفیت اما من فکر نمی کنم که اینتر از ما بهتر باشد، هرچند فکر می کنم می توانیم کمی بهتر از این هم باشیم. ما نیاز به ارائه یک بازی بی نقص و بدون ترس داریم.

جنارو گتوسو در پایان خاطرنشان کرد: میلان در مقایسه با فصل گذشته تیم بهتری شده است، هرچند هنوز هم موقعیت های زیادی را به هدر می دهیم. گونسالو ایگواین هم کیفیت تیم در خط حمله را افزایش داده است، درست مثل سایر تازه واردهای تیم که کیفیت تیم را بالا برده اند.

میلان از ساعت 22 فردا شب در ورزشگاه جوزپه مه آتزا در دربی دلامادونینا به مصاف میزبان خود، اینتر می رود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: