گرشاسبی خبر داد:

پرداخت ۴۰۰ هزار یورو به پرسپولیس/ درخواست ۲۵۰ هزار نفری برای بلیت

کدخبر: 2276653

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کمک وزارت ورزش و جوانان به این باشگاه در آستانه دیدار برگشت برابر السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: ۲۵۰ هزار درخواست بلیت داشتیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا گرشاسبی توجه و پیگیری های وزیر ورزش و جوانان در خصوص حل مشکلات نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا را ستایش کرد و اظهار داشت: شایسته است از دکتر سلطانی فر که در این شرایط حساس تیم پرسپولیس را حمایت کردند و با تلاش و پیگیری خود سبب شدند که بتوانیم ۴۰۰ هزار یورو بعنوان بخشی از مطالبات را به بازیکنان و کادر فنی پرداخت کنیم ،تشکر ویژه داشته باشم.

گرشاسبی ادامه داد: در این شرایط حساس که قبل از بازی با السد داریم، پرداخت بخشی از مطالبات به بازیکنان خارجی و کادر فنی باعث افزایش توان روحی آنها شد. امیدواریم بتوانیم در بازی برگشت هم فاتحانه میدان را ترک کنیم تا دل میلیونها هوادار ایرانی را شاد کنیم .

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به خرید اینترنتی بلیط بازی برگشت با السد قطر هم گفت: هواداران پرسپولیس یکبار دیگر عظمت و بزرگی خود را نشان دادند تا جاییکه نود دقیقه بعد از باز شدن سایت فروش بلیط ۲۵۰ هزار هوادار برای خرید مراجعه کردند که همین باعث خلل در سایت شد که خوشبختانه بعد از برطرف شدن همه بلیط ها به جز ۹ هزار قطعه بلیط در طبقه دوم فروش رفته است.

براساس اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش پرسپولیس فردا ( یکشنبه ) ۱۰۰ هزار یوروی دیگر ارز با نرخ ثانویه دریافت خواهد کرد تا مجموعا مانند تیم استقلال تهران ۵۰۰ هزار یورو ارز با نرخ ثانویه از بانک مرکزی دریافت کرده باشد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: