فوتبال جهان| دی‌فرانچسکو: از دست بازیکنانم عصبانی‌ام/ بیش از اندازه آشفته و سربه‌‌هوا بازی بازی کردیم

کدخبر: 2276686

فوتبال جهان - اوزه بیو دی‌فرانچسکو به نارضایتی از عملکرد شاگردانش در شب باخت خانگی به اسپال و عصبانیتش از آنها اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رم نهمین بازی این فصلش در سری A را با شکست خانگی 2 بر صفر مقابل اسپال پشت سر گذاشت و تا روند پرفرازونشیب اش در این فصل ادامه پیدا کند.

این باخت سبب شد رم با 14 امتیاز فعلاً در رده ششم جدول قرار بگیرد و در حالی که در کارنامه مردان اوزه بیو دی فرانچسکو ثبت شد که آنها سه شنبه این هفته در لیگ قهرمانان اروپا میزبان زسکا مسکو هستند.

دی فرانچسکو درباره باخت تیمش به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: از عملکرد تیمم در دیمه اول راضی بودم اما پنالتی که به حریف داده شد همه چیز را عوض کرد چون قبل از آن اسپال حتی یک شوت هم به سمت دروازه ما نزده بود. لوکا پیگرینی بازیکنی سطح بالایی است اما در صحنه ای که منجر به خطای پنالتی شد ساده لوحانه عمل کرد. اگرچه من مطمئن نیستم که برخورد او با مانوئل لاتزاری آنقدر شدید بوده باشد که بتوان آن را خطا محسوب کرد. بازیکن حریف خودش را خیلی راحت به زمین انداخت، شاید بیش از اندازه آسان.

شکست غیرمنتظره رم در خانه مقابل اسپال

سرمربی تیم فوتبال رم افزود: برای برگشتن به بازی بیش از اندازه آشفته و شتابزده بازی می کردیم، حتی وقتی حریف 10 نفره شد هم قدر برتری عددی مان را ندانستیم و به شیوه ای احمقانه و با سربه هوایی موقعیت های مان را یکی پس از دیگری از دست دادیم. کمی عصبانی ام چون قبل از بازی به بازیکنانم گفته بودم که صرفاً نباید توپ ها بلندی را به یک سوم دفاعی حریف بفرستند و امیدوار باشند اتفاقی بیفتد تا به گل برسند. بازی را تحت کنترل داشتیم و نیاز به آن تاکتیک نبود.

دی فرانچسکو تأکید کرد: حق مان نبود که یک گل عقب بیفتیم اما مشکل اصلی تیم ما این است که باید به اتفاقی که در طول بازی برخلاف میل مان رقم می خورد پاسخ مناسبی بدهیم به خصوص زمانی که آن اتفاق به شیوه ای ناعادلانه رقم خورده باشد. با این حال وضعیت فعلی تیم ما به گونه ای است که به محض به دردسر افتادن کار را برای حریف آسان می کنیم. ژکو در این بازی موقعیت های بسیار خوبی داشت اما از آنها استفاده نکرد در حالی که در بازی های قبلی مان در موقعیت های خیلی سخت تر از آنها گل زد. به هر حال نباید تمام بار رسیدن به موفقیت را روی شانه های ژکو بگذاریم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: