فوتبال جهان| حرکت ناخوشایند مائوریتزیو ساری هنگام صحبت مورینیو + عکس

کدخبر: 2276727

فوتبال جهان- مائوریتزیو ساری سرمربی چلسی در پایان بازی روز گذشته حرکت ناخوشایندی در قبال سرمربی پرتغالی منچستریونایتد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم های فوتبال چلسی و منچستریونایتد عصر روز گذشته (شنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس در حالی در ورزشگاه استمفورد بریج به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند که آبی پوشان لندنی با گلی که راس بارکلی در دقیقه 6+90 به ثمر رساند، از شکست خانگی گریختند.

پس از گل بارکلی بود که مارکو ایاننی، دستیار مائوریتزیو ساری به زمین مسابقه پرید و کنار خط و درست مقابل ژوزه مورینیو به شادی گل پرداخت که آقای خاص نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و همین باعث درگیری بین برخی از اعضای کادرفنی و بازیکنان دو تیم شد.

دقایقی پس از این اتفاق سوت پایان بازی به صدا در آمد و مائوریتزیو ساری به سمت ژوزه مورینیو رفت و مکالمه کوتاهی با این سرمربی پرتغالی داشت. مورینیو هم پس از این بازی گفت که سرمربی چلسی و دستیارش بابت اتفاقات پایان بازی از وی عذرخواهی کرده اند.

کاربران اینترنتی اما اکنون تصاویری از گفت وگوی ساری و مورینیو در پایان بازی دو تیم چلسی و منچستریونایتد را در شبکه های اجتماعی دست به دست می کنند و سرمربی آبی های لندنی را متهم به این کرده اند که به هنگام صحبت با ژوزه، دست در بینی خود می کند و محتوی داخل بینی خود را به پشت کت سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ می چسباند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: