فوتبال جهان| محمد صلاح: نگران کم شدن تعداد گل‌هایم نیستم

کدخبر: 2276739

فوتبال جهان - محمد صلاح می‌گوید که از کم بودن تعداد گل‌هایش در این فصل از لیگ برتر نگران نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طلسم گل نزدن محمد صلاح در لیگ برتر انگلیس بعد از 4 هفته، شکست و او شب گذشته (شنبه) تنها گل پیروزی خارج از خانه تیمش مقابل هادرزفیلد را به ثمر رساند. بعد از گذشت 9 هفته از لیگ برتر محمد صلاح تنها 4 گل زده که نشانه ای از یک روند نزولی در قیاس با فصل گذشته است. با این حال صلاح می گوید نگران کاهش تعداد گل هایش نیست.

مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول که مقابل هدرزفیلد تعداد گل هایش در لیگ برتر را به 50 رساند، پس از بازی درباره ناکامی های اخیرش برای باز کردن دروازه رقبا گفت: نگران این موضوع نیستم. برای من مهمترین چیز موفقیت تیم است. تا زمانی که بتوانم به تیم کمک کنم سه امتیاز را بگیرد، نگران چیزی نخواهم بود. در نهایت ما سه امتیاز را گرفتیم و این برای من مهمترین موضوع است.

صلاح ادامه داد: فکر می کنم که باید بجنگیم. قبل از شروع مسابقه می دانستم که این بازی از آن بازی هایی است که باید بجنگیم. این را می دانستیم و به همین دلیل همه بازیکنان مان با 100 درصد توان شان تلاش کردند و نتیجه هم گرفتیم.

صلاح درباره آمار گل هایش در لیگ برتر انگلیس و رسیدن آن به عدد 50 هم اظهار داشت: این اتفاق خوبی است، احساس خوبی دارم. همانطور که فصل پبش گفتم برای من مهمترین چیز کمک به تیم برای گرفتن امتیازات است و الان هم داریم همین کار را می کنیم. پس از نتیجه راضی هستیم. در این فصل 4 یا 5 بازیکن داریم که برای اولین بار بازی در لیگ برتر را تجربه می کنند اما همه ما تقریباً در یک سطح هستیم. به همین دلیل همه ما باید بجنگیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: