کشوری که مناسبترین فرصت جذب گردشگر و توریسم سلامت ایران خواهد شد

کدخبر: 2276745

مدیر اجرایی سمپوزیوم افق‌های جدید ۲۰۲۰ در زمینه ایمپلنت، زیبایی و بازسازی استخوان با اشاره به صادرات خدمات دندانپزشکی به جمهوری آذربایجان گفت: کشور آذربایجان مناسبترین فرصت برای جذب گردشگری و تقویت بخش توریسم سلامت خواهد شد.

مدیر اجرایی سمپوزیوم افق های جدید 2020 در زمینه ایمپلنت، زیبایی و بازسازی استخوان با اشاره به صادرات خدمات دندانپزشکی به جمهوری آذربایجان از طریق برگزاری این سمپوزیوم در باکو اظهار داشت: گسترش روابط بین المللی و ایجاد فرصت های شغلی و تقویت توریسم درمانی از اهداف برگزاری این سمپوزیوم است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دکتر آزاده قربانی - مدیر اجرایی سمپوزیوم افق های جدید 2020 در زمینه ایمپلنت, زیبایی و بازسازی استخوان اظهار داشت: این سمپوزیوم یک روزه بیست و نهم آذر ماه سال جاری در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان با حضور پزشکان مطرح و برتر ایران برگزار می شود.

وی افزود: سخنرانان این سمپوزیوم یک روزه اعضای هیئت علمی و متخصصین گروه آموزشی درمانی دندانپزشکی مدرن و همچنین پزشکان مطرح و برتر ایران هستند و موضوعات ایمپلنت، زیبایی و بازسازی استخوان از جمله مباحثی است که در این سمپوزیوم مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

مدیر اجرایی سمپوزیوم افق های جدید 2020 در زمینه ایمپلنت, زیبایی و بازسازی استخوان ادامه داد: برگزار کننده این سمپوزیوم گروه آموزشی درمانی دندانپزشکی مدرن است که در راستای توجه به موضوع آموزش و درمان نسبت به انجام این برنامه اقدام کرده است.

قربانی علت اصلی انتخاب کشور آذربایجان را علاوه بر نزدیکی این کشور به ایران مناسبترین فرصت برای جذب گردشگری و تقویت بخش توریسم سلامت برای کشور عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کشور آذربایجان همسایه نزدیک ایران بوده و از طرفی این کشور قطب کار تخصصی برای درمان در حوزه دندان را ندارد، گفت: برگزاری این کنگره در جمهوری آذربایجان هم برای ما و هم برای آن کشور مزیت داشته و سبب ارز آوری برای کشور ما و صادرات خدمات دندانپزشکی می شود.

این دندانپزشک عمومی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود بیش از یکصد نفر پزشک ایرانی در این کنگره حضور داشته باشند، گفت: انجام اقدامات بزرگ مدیریت دقیق می طلبد که گروه آموزشی درمانی دندانپزشکی مدرن با مدیریت 30 ساله می تواند به راحتی این موضوع را به سرانجام برساند همچنین پزشکان ایرانی سرآمد بین کشورهای اطراف و حتی برخی از کشورهای پیشرفته بوده و اجرای این برنامه نتایج موثری را به همراه خواد داشت.

سمپوزیوم افق های جدید 2020 در زمینه ایمپلنت، زیبایی و بازسازی استخوان توسط گروه آموزشی درمانی مدرن و با شعار افق های نوین 2020 در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان 29 آذر برگزار می شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.dmcc.pro مراجعه و یا با شماره تلفن 77911111 تماس حاصل کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: