با شعار «توانمندی ایرانی، رسانه جهانی»

پانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه۲۸ تا ۳۰ آبان برگزار می‌شود

کدخبر: 2276777

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی و رئیس پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه با حضور دبیران کمیته‌های اجلاس از پوستر پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه ملی رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، نشست معاون توسعه و فناوری رسانه ملی و دبیران کمیته‌های اجلاس، صبح امروز -یکشنبه ۲۹ مهرماه- برگزار شد و در این مراسم از پوستر این جشنواره نیز رونمایی به عمل آمد.

بنا بر این گزارش، این اجلاس بزرگترین گردهمایی سالیانه متخصصان و فعالان عرصه صنعت رسانه است و در سال جاری با توجه به انتخاب شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است، با شعار «توانمندی ایرانی، رسانه جهانی» در حدفاصل روزهای ۲۸ تا ۳۰ آبان ماه در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما و با هدف گفت‌وگو و تبادل نظر و اطلاعات پیرامون آخرین تکنولوژی و دستاوردهای صنعت رسانه در سطح داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد. این اجلاس مانند دوره‌های گذشته در چند بخش از جمله حضور کارشناسان و مدیران اتحادیه ها و رادیو تلویزیون های بین المللی و همچنین برپایی نمایشگاه کاملاً تخصصی فعالان، تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش بنیان داخلی صنعت رسانه، برپایی نشست‌های فنی و تخصصی و ارائه برنامه‌های راهبردی صنعت برودکست و برودبند برگزار می‌شود. اجلاس پانزدهم فناوری رسانه سعی دارد با بهره جویی از آخرین فناوری های روز جهان و بومی سازی این فناوری‌ها و همچنین حرکت در مسیر جهانی شدن در چند بعد از جمله استفاده از فناوری‌های نوین و قرار گرفتن در بین کشورهای صاحب صنعت رسانه بیانگر توانمندی متخصصان ایرانی این حوزه باشد. اجلاس سراسری فناوری رسانه می‌کوشد علاوه بر مشارکت کلیه اصحاب صنعت رسانه اعم از استادان، دانشجویان و نخبگان دانشگاه ها تا شرکت‌های دانش بنیان این صنعت و عموم علاقمندان و اشخاص دارای مهارت‌های فنی را از یک طرف و تمامی افراد برون مرزی در اقصی نقاط جهان پهناور را از لحاظ فنی و مارکتینگ تحت تاثیر این کنگره سالانه قرار دهند که امسال با عنوان پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه ملی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: