کشتی قهرمانی جهان - مجارستان؛

پیروزی اطری و کریمی برابر حریفان/ مقصودی مغلوب قهرمان المپیک شد

کدخبر: 2276781

پیکارهای چهار وزن دوم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی از ظهر امروز در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند رضا اطری در دور اول به مصاف باخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی از مغولستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک پیروز شد. وی در دور دوم با ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز جهان و اروپا از بلاروس کشتی می گیرد. یوکی تاکاهاشی قهرمان جهان از ژاپن و زائور اوگویف دارنده مدال نقره اروپا از روسیه نیز در گروه اطری حضور دارند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور نخست به مصاف ولادمیر خینچیگاشویلی قهرمان جهان و المپیک از گرجستان رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ شکست خورد. وی برای حضور در گروه شانس مجدد باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۲۶ نفر حضور دارند عزت اله اکبری در دور اول با جانی بور دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال اروپا از فرانسه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان میهالی ناگی دارنده مدال برنز اروپا از مجارستان و سوسوکه تاکاتانی دارنده مدال نقره جهان از ژاپن می رود. جبرئیل حسن اف دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان، گریگوریان دارنده مدال نقره اروپا از ارمنستان، رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان و علی شعبان اف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس در گروه اکبری حضور دارند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا کریمی در دور نخست ریکاردو بائز از آرژانتین را ۱۰ بر صفر شکست داد. وی در دور دوم به مصاف شریف شریف اف دارنده مدال طلای المپیک و جهان از آذربایجان می رود. در گروه کریمی جی دن کاکس دارنده مدال برنز جهان و المپیک از آمریکا و باتیربک چاکولوف از روسیه حضور دارند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: