وزیر پیشنهادی دولت پایه‌گذار تحول در وزارت رفاه خواهد شد

کدخبر: 2276920

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به معرفی شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حضور وی می‌تواند پایه‌گذار تحول در وزارت رفاه باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به معرفی محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: سوابق علمی و اجرایی، کارآمدی و تعامل سازنده با همه گرایش ها باعث شده تا رئیس جمهور دوباره به آقای شریعتمداری اعتماد کرده و وی را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند.

وی با بیان این که وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جزء مهمترین و کلیدی ترین وزارتخانه های دولت است، گفت: گستردگی جمعیت و اداره های تحت پوشش این وزارتخانه نیاز به وزیری دارد که بتواند راهبردها، اهداف و برنامه های دولت در این حوزه را با شتاب بیشتری دنبال کند که خوشبختانه شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شخصیت کاردان و دارای نگاه کلان مدیریتی است و به دلیل اعتمادی که ارکان مختلف نظام و همه گروه های سیاسی به وی دارند به شایستگی، سیاست های دولت در این بخش را اجرا خواهد کرد.

تقی زاده بیان کرد: سابقه اجرایی شریعتمداری در وزارت صنعت، معدن و تجارت سابقه قابل توجه است و وی به دلیل نوع فعالیت ها و ارتباط با بنگاه های صنعتی، تولیدی و خدماتی از نزدیک با مسائل و مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی آشنا است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: شریعتمداری می تواند با تعامل و همراهی کارگران و کارفرمایان به عنوان شرکای اجتماعی وزارت رفاه، راه حل های اجرایی خوبی برای مطالبات و خواسته های آنان بیابد.

وی با بیان این که این مجموعه، هولدینگ ها و شرکت های تابعه از شریعتمداری حمایت خواهند کرد، ادامه داد: رئیس جمهور تصمیم به معرفی وی به مجلس گرفته است، بنابراین همه باید کمک کنیم توانمندی ها و قابلیت های وی در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهترین شکل برای افکار عمومی و جامعه های هدف تبیین شود، تا وزیر پیشنهادی دولت به مجلس با بالاترین رای موفق به کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی شود.

تقی زاده افزود: حضور شریعتمداری می تواند این نوید را به بازنشستگان، کارگران، تعاون گران، کارفرمایان و دیگر مخاطبان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدهد که وی با اعتباری که در دولت به ویژه نزد رئیس جمهور دارد می تواند تغییر و تحول مهمی در تحقق برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نفع ذینفعان ایجاد کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پایان با دعوت از کانون های بازنشستگی در حمایت از شریعتمداری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد: حمایت تشکل های غیردولتی به ویژه کارگری و بازنشستگی و کارفرمایی می تواند فضایی ایجاد کند که شریعتمداری همانند دوره های قبل رای بالایی را از مجلس بگیرد تا با حمایت همه جانبه و با قوت و قدرت بیشتر سکان هدایت این وزارتخانه 80 میلیونی را به دست بگیرد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: