هر ۲۸ تیم لیگ ترکیه اندازه یکی دو تیم بالای جدول لیگ ایران هستند

صابری: با حضور در ترکیه می‌توانم به تیم ملی کمک کنم/ از همه تیم‌های ایرانی پیشنهاد داشتم

کدخبر: 2276993

بازیکن لژیونر والیبال بانوان ایران گفت: من تقریبا از همه تیم‌های ایرانی پیشنهاد داشتم اما تصمیم گرفتم به ترکیه بیایم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهسا صابری و مونا آشفته دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران به تیم باریکه سیر در لیگ والیبال ترکیه پیوستند.

مهسا صابری در گفت‌ وگو با خبرنگار ورزشی فارس درباره حضورش در لیگ ترکیه گفت: یکی از مربیان ترکیه فیلم بازی‌های من را دیده و از سبک بازی من رضایت داشت. به همین دلیل از طریق یک آشنا به من پیغام داد. من هم قبول کردم که به ترکیه بیایم.

صابری به مدت یک فصل با این تیم ترکیه‌ای قرارداد دارد.

وی در ادامه صحبت‌هایش درباره سطح لیگ دسته یک ترکیه، عنوان کرد: 2 گروه 14 تیمی در لیگ هستند و همه آنها در حد تیم‌های بالای جدول لیگ برتر ایران به شمار می‌روند. ما در ایران یکی دو تیم خوب داریم که قهرمان می‌شوند اما در ترکیه هر 28 تیم در حد بهترین تیم‌های ایرانی هستند که بازی‌های نزدیکی دارند. همه تا لحظه آخر می‌جنگند و بازی جذابی را به نمایش می‌گذارند. خوشحالم این فرصت برایم فراهم شد تا به ترکیه بیایم و بازی کنم. با این شرایط می‌توانیم به تیم ملی والیبال بانوان هم کمک کنیم.

صابری در پاسخ به این سوال که پیشنهادی از تیم‌های ایرانی هم داشته یا خیر، عنوان کرد: تقریبا از همه تیم‌های لیگ برتری ایران پیشنهاد داشتم. تلاش من این بود بهترین انتخاب را داشته باشم. از طرفی شرایط مالی این باشگاه خارجی خیلی بهتر از ایران است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: