نیمه‌شب گذشته صورت گرفت

استقبال جنبش عدالتخواه دانشجویی از «محسن باباصفری»/ اهدای «تندیس آزادگی» به ملی‌پوش هندبال

کدخبر: 2277088

اعضای شورای مرکزی اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی نیمه شب گذشته با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) به استقبال محسن باباصفری دروازبان ملی پوش و لژیونر ایرانی باشگاه «استوا بخارست» رومانی رفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای شورای مرکزی اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی نیمه شب گذشته با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) به استقبال محسن باباصفری دروازبان ملی پوش و لژیونر ایرانی باشگاه «استوا بخارست» رومانی رفتند.

بنابراین گزارش دانشجویان عدالتخواه در مراسم استقبال از باباصفری «تندیس آزادگی» را از طرف اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی به دروازبان تیم ملی هندبال اهدا کردند.

گفتنی است طبق اعلام یکی از دانشجویان، اعضای شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی تنها کسانی بودند که نیمه شب گذشته با استقبال باباصفری رفتند و هیچکدام از مسئولان ورزش کشورمان برای استقبال از این بازیکن آزادیخواه و حامی مردم مظلوم فلسطین به فرودگاه نیامده بود.

لازم به ذکر است، محسن باباصفری، ملی‌پوش هندبال ایران است که هم‌اکنون در تیم استوا بخارست بازی می‌کند، این ملی‌پوش لژیونر کشورمان همراه با تیمش در مسابقات کاپ اروپا در دو بازی مقابل رژیم اشغالگر قدس به میدان نرفت و همین موضوع موجب شد تا شب گذشته دانشجویان به پاس قدردانی از اقدام شایسته باباصفری به استقبال وی رفته و تندیس آزادگی را به این بازیکن هندبال اهدا کنند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: