بهنام یخچالی: در پتروشیمی پیشرفت چشمگیری داشته‌ام/ خوشحالم رکورددار آسیا شدیم

کدخبر: 2277160

بسکتبالیست تیم پتروشیمی بندرامام با بیان این که در هفت سال حضورم در این باشگاه پیشرفت چشمگیری داشته ام، گفت: با تدابیر مدیریت و کادر فنی باشگاه، قهرمانی در آسیا را فراموش کرده ایم و از الان تلاش مان برای قهرمانی در لیگ برتر است.

بهنام یخچالی در گفت و گو با ایسنا - منطقه خوزستان درخصوص آمادگی این تیم و تمرینات انجام شده برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهارکرد: هفت روز است که تمرینات را در یک فضای خوب و صمیمی شروع کرده ایم و تا به امروز نیز طبق برنامه های کادر فنی، خوب پیش رفته ایم و ان شاءالله تا شروع لیگ نیز به آمادگی لازم خواهیم رسید.

وی با اشاره به قهرمانی پتروشیمی در مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا، عنوان کرد: خدا را شاکرم که قهرمان آسیا شدیم. با این قهرمانی دو اتفاق مهم نیز افتاد؛ یکی این که در ابتدا رکورددار جام باشگاه های آسیا شدیم که این برای بسکتبال کشور هم حائز اهمیت بود و از این بابت خوشحالم و دوم این که برای نخستین بار با باشگاه پتروشیمی بندرامام به این موفقیت رسیدیم. این باشگاه عناوین قهرمانی در لیگ برتر کشور و همچنین عنوان سومی آسیا و دوبار قهرمانی غرب آسیا را داشت و به اعتقاد من جای این جام قهرمانی در باشگاه بزرگ پتروسیمی بندرامام خالی بود که با حمایت مدیریت باشگاه و اتحاد و خواست بازیکنان و کادر فنی به این مهم نیز رسیدیم. بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بیان کرد: من ۱۶ ساله بودم که به تیم پتروشیمی بندرامام آمدم و در هفت سال گذشته این باشگاه باعث شد که پیشرفت چشمگیری داشته باشم، ضمن این که این باشگاه چه به لحاظ مدیریت و چه در دیگر موارد، بهترین باشگاه ایران است و این عوامل نیز باعث پیشرفت هر بازیکنی می شود. وی در خصوص لیگ برتر فصل ۹۸-۹۷ نیز گفت: در لیگ برتر امسال ۱۱ تیم شرکت کرده اند و نمی توان از الان گفت کدام تیم قهرمان لیگ می شود. سال قبل همه پیش بینی قهرمانی پتروشیمی را داشتند ولی اتفاقاتی افتاد که این مهم محقق نشد. درست است که امسال قهرمان آسیا شدیم اما با تدابیر مدیریت و کادر فنی باشگاه، این قهرمانی را فراموش کرده ایم و از الان به فکر تمرینات مستمر و تلاش برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر هستیم. یخچالی با قدردانی از هواداران پتروشیمی هم عنوان کرد: هواداران پتروشیمی بندرامام در ایران بهترین هستند و همیشه و در تمام شرایط کنار ما بوده اند. از همین جا نیز از تک تک هواداران بسکتبال پتروشمی بندرامام و خانواده بزرگ بسکتبال خوزستان انتظار داریم که همچون گذشته به سالن بیایند و ما و تیم خودشان را حمایت کنند. وی در پایان در خصوص انتخابش به عنوان یکی از پنج بازیکن برتر آسیا، گفت: این مهم حاصل حمایت جناب آقای یاوری، مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام و مربیانم بود و این که در تایلند جو خیلی خوبی روی تیم حاکم بود و با وجود مشکلات فراوان و تعداد کم نفرات تیم، تمام بازیکنان یک دل بودند و برای حمله پنج نفره پیش می رفتیم و برای دفاع نیز با همین تعداد نفر کار می کردیم و این رمز موفقیت ما بود. در واقع این زحمت تمام بازیکنان تیم بود و در واقعا انتخاب من به عنوان یکی از پنج نفر برتر حاصل اقدامات و تلاش های کل مجموعه تیم و باشگاه بود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: