سوالات و تذکرات ناظر امنیتی AFC/ پرسپولیس – السد، میهمانان ویژه‌ای دارد

کدخبر: 2277161

نشست هماهنگی بازی پرسپولیس – السد امروز دوشنبه با حضور رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون و نمایندگان دو باشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ناظر امنیتی بازی پرسپولیس - السد اعلام کرد؛ معمولا دو ساعت قبل از شروع مسابقه، درهای ورزشگاه باز می‌شود. به همین دلیل وقتی اعلام شد، درهای ورزشگاه از ساعت 12 باز می‌شود، بعضی نفرات حاضر در جلسه تعجب کردند و پرسیدند که مطمئن هستید قصد دارید درهای ورزشگاه را 6 ساعت و نیم زودتر باز کنید؟

گفتنی است؛ در جریان همین جلسه، نماینده باشگاه السد اعلام کرد؛ برای این بازی هیچ تماشاگری ندارند.

* ناظر امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیا در نشست هماهنگی امروز درباره ضرورت‌های امنیتی بازی فردا سه‌شنبه مسائل مختلفی را مورد اشاره قرار داد.

وی درباره مسائل گوناگونی چون بطری‌های آب، عدم ورود خارج از ظرفیت تماشاگران به ورزشگاه، خالی بودن راه پله‌ها، راهروها و مسیرهای دسترسی به خروجی‌ها، نحوه کنترل ورود تماشاگران و بازرسی‌ها و موارد دیگر با وسواس، سوال‌های مختلفی را مطرح کرد.

در این جلسه، درباره هرگونه ناامنی در ورزشگاه از سکوها تا داخل زمین، استفاده از وسایل و اشیایی که مخل امنیت و آرامش مسابقه شود، تذکر جدی داده شد.

* پاول لوزانوف در ابتدای این جلسه ابراز امیدواری کرد که فردا سه‌شنبه یک بازی خوب هم از جهت فنی و هم از جهت اجرای آئین‌نامه‌ها از سوی دو تیم پرسپولیس و السد رقم زده شود.

وی ادامه داد: این بازی با توجه به اهمیتی که برای کنفدراسیون داشته است، میهمانان بزرگی مشتمل بر ناظران امنیتی، رسانه‌ای، تشریفاتی و پزشکی، دارد که آمده‌اند تا همه امور مربوط به حوزه فعالیت خود را از نزدیک زیر نظر بگیرند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: