شکایت پینگ‌پنگ‌باز هنگ‌کنگی از ملی‌پوش ایران در المپیک جوانان

کدخبر: 2277170

شرکت نکردن پینگ پنگ باز ایران در بخش میکس المپیک جوانان باعث شکایت هم تیمی او شد.

به گزارش ایسنا، بازی های المپیک جوانان هفته گذشته در آرژانتین به پایان رسید اما این رویداد برای ایران بدون حاشیه هم نبود. ماجرا از این قرار است که در این رویداد، رشته هایی که بخش میکس هم داشتند، ورزشکاران دختر و پسر کشورهای مختلف با هم تشکیل تیم می دادند و به رقابت می پرداختند. از آنجا که در ایران، ورزشکاران در بخش میکس رشته های تیروکمان و تیراندازی فعالیت دارند بنابراین در المپیک جوانان هم با هم تیمی های خارجی خود به رقابت پرداختند اما در رشته تنیس روی میز، ایران در بخش میکس فعالیتی ندارد و از این رو امین احمدیان نماینده ایران نیز پس از پایان رقابتهای انفرادی در بخش میکس شرکت نکرد.

اما ماجرا به همین‌جاختم نشد چراکه احمدیان با انجام قرعه کشی با یک دختر هنگ کنگی هم بازی شده بود و وقتی احمدیان در رقابتهای بخش میکس شرکت نکرد، همبازی او هم به IOC شکایت کرده چرا که معتقد بود احمدیان باعث شده او از حضو در رقابتهای بخش میکس محروم شود. مسئولان ایران هم در پی این ماجرا موضوع مدرسه رفتن احمدیان را مطرح و عنوان کردند او به دلیل مسائل تحصیلی باید به ایران برمی گشت.

البته پیش از آغاز بازی ها، نگرانی های مطرح بود مبنی براینکه در تنیس روی میز المپیک جوانان ابتدا رقابت بخش میکس و سپس انفرادی برگزار شود و اگر احمدیان از حضور در بخش میکس سرباز زند احتمال محرومیتش وجود داشت بنابراین حتی صحبت هایی مطرح بود که در صورت تغییر نکردن زمان مسابقات میکس و انفرادی، احمدیان به المپیک نرود که شانس با این ورزشکار یار بود و با جابجایی زمان مسابقات تنیس روی میز، احمدیان توانست در بخش انفرادی المپیک جوانان شرکت کند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: