در حال بروزرسانی

اسکندری: باید قبل از انتخابات خیلی‌ها را برکنار می‌کردم

کدخبر: 2277196

رئیس فدراسیون بولینگ، بولس و بیلیارد گفت: متأسفانه برای اینکه شائبه‌ای ایجاد نشود قبل از انتخابات عده‌ای را برکنار نکردیم در حالیکه باید این کار را می‌کردم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هاشم اسکندری بعد از انتخاب مجدد به عنوان رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: مسئولیت من سخت‌تر شد، در چند سالی که در خدمت خانواده این ورزش بودم این حسن اعتماد مجدد بار مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند و امیدوارم با کمک هم بتوانیم برنامه‌های خود در ۴ سال پیش رو اجرایی کنیم.

وی درباره شائبه‌هایی که در خصوص اینکه گفته می‌شود وی از اعضای مجمع خواسته است از آراء خود عکس بگیرند، گفت: خودتان قضاوت کنید، آیا این کار عاقلانه است؟! دوستی هم که افراد را به این کار تشویق کرده است همراه آقایان بود. متأسفانه در این مدت انواع بی‌حرمتی‌ها را به ما کردند و وصله‌های ناجور و کارهای غیراخلاقی را به ما نسبت دادند در حالیکه همه من را می‌شناسند، محال ممکن است مرتکب چنین خطایی شویم، به تمام دوستان قول می‌دهم اگر موردی باشد پیگیری خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس تصریح کرد: فدراسیون ما به جایی رسیده است که اگر کسی بخواهد کمتر تلاش کند جا می‌ماند، با سرعتی که ما در فدراسیون حرکت می‌کنیم باید با ما همراه شود، تمام دوستانی هم که امروز مقابل ما قرار گرفته‌اند افرادی بودند که پایین‌ ترین رده‌بندی را در بین هیأت‌های استانی داشتند، خودشان می‌دانستند که آنها را عوض خواهم کرد، اشتباه من این بود که به خاطر ایجاد نشدن حرف و حدیث ایجاد نشود آنها را برکنار نکردم در حالیکه باید این کار را انجام می‌دادم.

ادامه دارد...

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: