رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد

پرداخت مابه التفاوت ویزای اربعین به زائران از امروز

کدخبر: 2277243

محمدی گفت: مابه‌التفاوت هزینه زائرانی که قبل از کاهش قیمت ویزا در سامانه سماح ثبت نام کردند، از امروز به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: افرادی که در مراحل ابتدایی قبل از کاهش قیمت ویزا در سامانه سماح ثبت نام کرده اند با هماهنگی هایی که با بانک ملی صورت گرفته است، این ما به التفاوت از امروز به آن ها بازگردانده می شود.

وی در ادامه بیان کرد: زائران می توانند از امروز با مراجعه به شعب بانک ملی و ارائه کد ملی این وجوه را دریافت کنند.

محمدی در خصوص آخرین آمار ثبت نام زائران در سامانه سماح عنوان کرد: تا ظهر امروز یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند و حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار ویزا صادر شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه زائران به هیچ وجه هزینه ویزا را به صورت نقدی پرداخت نکنند، گفت: در این فرصت باقی مانده متقاضیان می توانند به دفاتر زیارتی مجاز در سراسر کشور برای ثبت نام مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: آخرین مهلت ثبت نام در سامانه سماح/ صدور ویزای اربعین حداکثر تا ۷۲ ساعت

محمدی درخصوص ویزای ۶۰۰ هزار تومانی تاکید کرد: متاسفانه یک عده سودجو ،فرصت طلب و به عبارتی کلاهبردار مردم را فریب می دهند و مبلغ اضافه تر از آنچه اعلام شده است را از زائران دریافت می کنند و توصیه ما به زائران این است که یک ریال هم بیشتر از مبلغ اعلام شده نپردازند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: