وینگو بگوویچ: از عملکرد دفاعی تیمم راضی نیستم/ از اعماق قلبم دوست دارم پرسپولیس فینالیست شود

کدخبر: 2277244

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: از بازی تیمم مقابل قشقایی راضی هستم اما از عملکرد دفاعی نه.

وینگو بگوویچ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تساوی 3 - 3 تیم گل گهر سیرجان مقابل قشقایی شیراز اظهار داشت: بازی فوق العاده خوبی بود و نشانه آن هم این است که شش گل داشت. از عملکرد بازیکنانم راضی بودم، اما فقط کمی تمرکز آنها پس از اینکه از حریف پیش می افتادیم از دست می رفت و همین مسئله اجازه داد حریف گل مساوی را بزند.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان افزود: در کل از بازی راضی هستم، اما از عملکرد دفاعی تیمم نه. متاسفانه با اینکه روی مسائل دفاعی کار کرده بودیم ولی روی اشتباهات گل تساوی را دریافت کردیم.

بگوویچ در مورد حضور تیمش در صدر جدول لیگ دسته اول تصریح کرد: بازی به بازی پیش می رویم و الان هم بازی با قشقایی را فراموش کرده ایم و به فکر بازی با کارون اروند خرمشهر هستیم. تلاش می کنیم و هدف مان هم این است که امسال به لیگ برتر صعود کنیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد دیدار این تیم مقابل السد قطر در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: من از اعماق قلبم دوست دارم پرسپولیس به فینال صعود کند. این تیم مقابل 100 هزار هوادار با تمرکز بالا شانس موفقیت زیادی مقابل السد دارد. تیم برانکو یک بر صفر از حریف خود پیش است و تجربه زیادی هم دارد و می تواند برنده این دیدار باشد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: