مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان - مجارستان

اکبری در ثانیه پایانی از کسب مدال برنز بازماند

کدخبر: 2277261

نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم کشورمان در ۴ وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در مجارستان با شکست در دیدار رده‌بندی از کسب مدال باز ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات فینال و رده‌بندی 4 وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ساعت 19:30 امشب در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است، نمایندگان کشورمان در دیدارهای رده‌بندی اوزان 79 و 92 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند که اکبری در وزن 79 کیلوگرم با شکست در دیدار رده‌بندی از کسب مدال برنز بازماند.

در وزن 79 کیلوگرم که 26 نفر حضور داشتند عزت الله اکبری در دور اول با نتیجه 10 بر 2 مقابل جانی بور، دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا از فرانسه به پیروزی رسید. وی در دور دوم نیز با نتیجه 3 بر 2 از سد سوسوکه تاکاتانی، دارنده مدال نقره جهان از ژاپن گذشت و راهی یک‌چهارم نهایی شد. اکبری در این مرحله نیز با نتیجه 7 بر 4 گریگور گیریگوریان از ارمنستان را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

وی برای حضور در فینال به مصاف جبرئیل حسن‌اُف از آذربایجان رفت که با شکست 3 بر 3 از حضور در فینال بازماند. این نتیجه در حالی رقم خورد که اکبری تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه 3 بر صفر پیش بود، اما در نهایت 3 امتیاز از دست داد و بازنده شد.

اکبری در دیدار رده‌بندی نیز با نتیجه 8 بر 8 مغلوب علی شعبان‌اُف از بلاروس شد و از کسب مدال برنز بازماند.

تا دقایقی دیگر علیرضا کریمی در دیدار رده‌بندی وزن 92 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت.

رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم و امیرحسین مقصودی در وزن 65 کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریفانشان حذف شدند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: